اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه خبر داد:

نصب سامانه ثبت سرعت در 3 هزار کیلومتر از راه‏ها

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی از نصب و راه‏اندازی سامانه‏های ثبت‏ سرعت در 3 هزار کیلومتر از راه‏های کشور خبر داد.

نصب سامانه ثبت سرعت در 3 هزار کیلومتر از راه‏ها
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهریار افندی‏زاده صبح امروز در حاشیه برگزاری آیین بزرگداشت روز راهداری که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در پیست اسکی آبعلی برگزار شد، گفت: عامل سرعت در همه نقاط جهان به عنوان یکی از اصلی‏ترین دلایل سوانح رانندگی مطرح است.
وی ادامه داد: در حل حاضر جاده‏های کشور با توجه به شرایط خود تعیین سرعت شده‏اند و مردم با رعایت آن می‏توانند سفری ایمن را تجربه کنند.
افندی‏زاده با تفکیک میزان سوانح رانندگی در انواع راه‏های کشور خاطرنشان کرد: بر اساس آمارهای به دست آمده، 60 درصد تلفات رانندگی در جاده‏ها، 10 درصد در راه‏های روستایی و 30 درصد در سایر مسیرهای کشور به وقوع می‏پیوندد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با ارائه آماری از تلفات جاده‏ای کشور در هفت ماهه نخست امسال و قیاس آن با زمان مشابه در سال گذشته، نسبت به کاهش این ارقام ابراز رضایت کرد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه سوانح جاده‏ای کشور در هفت ماهه نخست سال جاری با کاهشی 13.1 درصدی همراه بود.
افندی‏زاده اضافه کرد: این کاهش تلفات نشان‏دهنده عمق توجه ویژه مسئولان و تلاش‏های شبانه‏روزی خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی عامل انسانی را شاخصه‏ای تعیین‏کننده در تلفات جاده‏ای خواند و افزود: در این کاهش آمار تلفات، مردم نقشی تعیین‏کننده داشتند.
افندی‏زاده بر لزوم سود جستن از فناوری‏های نوین در راه‏های کشور به منظور ارائه خدماتی شایسته‏تر به مردم تاکید کرد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول