اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه فارسان:

فرهنگ شهادت‌طلبی موجب شکست دشمنان می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: شهادت‌طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت از عوامل موثر در شکست توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی است.

فرهنگ شهادت‌طلبی موجب شکست دشمنان می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام اسماعیل زمانپور در مراسم گرامیداشت اربعین شهادت سرلشکر حسن تهرانی‌مقدم و شهدای غدیر در جمع کارکنان سپاه این شهرستان، اظهار داشت: این شهدای گرانقدر به‌ویژه دانشمند بی‌ادعا، سردار سرلشگر حسن تهرانی‌مقدم ادامه دهندگان راه حق و حقیقت هستند، این عزیزان همواره در طول هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ ادعایی ایثار و فداکاری کردند.
وی افزود: به کوری چشم سردمداران غرب و رژیم صهیونیستی؛ ایران اسلامی تهرانی‌مقدم‌ها و کاظمی‌های زیادی دارد که در راه اثبات حقانیت دین مبین اسلام و مکتب تشیع و دفاع از حریم ولایت جان و مال خود را  نثار می‌کنند.
زمانپور با اشاره به جایگاه و منزلت والای شهدا اظهار داشت: پاسداری از آرمان‌های بلند امام راحل، پیروی از رهبری و ولایت و نهضت عاشورا از اهداف اصلی شهدا است.
نماینده ولی فقیه در سپاه فارسان تصریح کرد: با شهادت شهدای غدیر دشمن از مواضع و تهدیدات خود عقب نشینی کرده است، همچنان که مقام معظم رهبری پاسخ قاطع و دندان شکنی به یاوه گویی‌های دشمنان دادند.
وی، شهادت طلبی و فرهنگ ایثار و شهادت را از عوامل موثر در شکست توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بیش از پیش لازم و ضروری است.
زمانپور در ادامه با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع)، تبیین فرهنگ و قیام عاشورا به دست آن امام همام را بزرگترین فضیلت آن حضرت عنوان و افزود: اگر افشاگری‌ها و بیدارگری‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در راستای ابلاغ اصل قیام عاشورا نبود چه بسا امروزه مکتب تشیع با خلا بسیار مهمی از نظر تئوری و عمل پیش رو بود.
وی در ادامه با اشاره به منبع بزرگ و الهی صحیفه سجادیه، این کتاب ارزشمند را منبع معارف و حقایق ناب دین محمدی(ص) و انسان ساز عنوان و افزود: حضرت امام سجاد(ع) در خفقان استبدادی و ظلمانی حکومت غاصبانه اموی و مروانی با بیان این دعاها، مردم و مکتب تشیع را از گزند شبهات و القائات و انحرافات ایجاد شده از طرف مستبدین نجات داد.
مداحی در سوگ شهادت امام سجاد(ع) و شهدای غدیر از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول