اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال؛

جهش ترابری قم به شهرداری رسید

خبرگزاری فارس: آخرین تیم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود در لیگ برتر این هفته به دیدار شهرداری گرگان می‌رود.

جهش ترابری قم به شهرداری رسید
 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سومین هفته از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در نخستین روز از زمستان سال 90 برگزار می‌شود و طی آن نماینده بسکتبال قم در تلاش برای کسب سومین پیروزی خود در پیکارهای این فصل لیگ برتر باشگاه‌های کشور به مصاف تیم بسکتبال شهرداری گرگان می‌رود.
این دیدار در حالی از ساعت 16 عصر پنج‌شنبه اول دی ماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که تیم بسکتبال جهش ترابری قم هفته گذشته موفق به کسب دومین پیروزی خود در لیگ این فصل شد و در هفتمین بازی خانگی از تیم شهرداری گرگان پذیرایی می‌کند.
بسکتبالیست‌های جهش ترابری قم در حالی این هفته در جدال تیم‌های رده یازدهم و دوازدهم جدول رده‌بندی میزبان تیم بسکتبال شهرداری گرگان است و به کسب سومین پیروزی خود در این دیدار حساس خانگی لیگ برتر می‌اندیشد که همزمان با این مسابقه پنج بازی دیگر نیز برگزار می‌شود.
در مهم‌ترین بازی این هفته تیم صدرنشین جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور یعنی مهرام تهران که برای چند‌ بار متوالی در آستانه کسب مقام قهرمانی قرار دارد، در دیداری مهم به مصاف تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی ماهشهر می‌رود.
همچنین تیم بحران‌زده این هفته‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که همواره یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی بوده است، یعنی ذوب آهن اصفهان در سالن ملت اصفهان میزبان تیم بسکتبال لوله سبز آ اس شیراز خواهد بود.
تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی تهران نیز که در جمع تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال قرار دارد، در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی میزبانی تیم شرکت ملی و حفاری ایران را بر عهده دارد.
یکی از سه نماینده بسکتبال کشورمان در پیکارهای بسکتبال قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا یعنی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در سالن اندیشه بندر امام مقابل تیم بسکتبال پویا تهران که هفته گذشته در خانه به تیم جهش ترابری باخت، به میدان می‌رود.
تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان نیز در دیداری همزمان با سایر بازی‌های هفته سیزدهم مرحله گروهی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در سالن شهید بهشتی زنجان میزبان تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان است.
در حال حاضر در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های بسکتبال مهرام تهران، فولاد ماهان سپاهان اصفهان، دانشگاه آزادی اسلامی تهران و ذوب آهن اصفهان به ترتیب با کسب 24، 21، 21 و 20 امتیاز در مکان‌های اول تا چهارم ایستاده‌اند در حالی که در این جدول تیم بسکتبال جهش ترابری قم با کسب 14 امتیاز در مکان آخر جای دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول