اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با سوگواره پوسترهای عاشورایی؛

کتاب «مشق عشق» رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب «مشق عشق» هم‏زمان با افتتاح نمایشگاه ششمین سوگواره پوسترهای عاشورایی رونمایی شد.

کتاب «مشق عشق» رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، هم‏زمان با برگزاری آیین معرفی برگزیدگان و افتتاحیه نمایشگاه ششمین سوگواره پوسترهای عاشورایی، کتاب «مشق عشق» تولید حوزه هنری استان سمنان رونمایی شد.  
در این مراسم که با حضور مسئولان حوزه هنری کشور، رئیس حوزه هنری استان سمنان و هنرمندان در سالن سوره حوزه هنری کشور برگزار شد، از کتاب «مشق عشق» رونمایی و از هنرمند خالق این اثر تقدیر به عمل آمد.
مجموعه آثار تایپوگرافی عاشورا با عنوان «مشق عشق» از تولیدات دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان و اثر مهدی حاجی‏محمدی است.
در یادداشت ابتدای این کتاب به قلم سیدعباس دانایی رئیس حوزه هنری استان سمنان آمده است: «عاشورا تابلوی تمام نمای مظلومیت در همه ادوار تاریخ است؛ مظلومیتی که با سرخی خون بهترین بندگان خدا، از گلوی تشنه فرات تا عمق گودال قتل‏گاه، عشق و آزادگی را، فریاد و ایثار و جوان‏مردی را به بشریت هدیه کرد.»
کتاب مشق عشق شامل 30 پوستر به همراه 30 حدیث از حضرت امام حسین (ع) به دو زبان فارسی و عربی است که به همراه یک حلقه سی‏دی ارائه شده است.
کتاب مشق عشق از تولیدات دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان، در 68 صفحه و با تیراژ 2 هزار نسخه از سوی انتشارات سیمیا هنر با قیمت 200 هزار ریال در آذر ماه سال 1390 منتشر و در دسترس علاقه‏مندان قرار گرفته است.
علاقه‏مندان برای تهیه این کتاب با تخفیف ویژه می‏توانند به نمایشگاه و فروشگاه کتاب حوزه هنری استان سمنان و نمایندگی انتشارات سوره مهر در استان به نشانی سمنان، باغ فردوس، خیابان شهید صفائیان مراجعه کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول