اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب مقام اول رقم خورد؛

درخشش هنرمند سمنانی در سوگواره پوسترهای عاشورایی

خبرگزاری فارس: هنرمند حوزه هنری استان سمنان مقام اول ششمین سوگواره سراسری پوسترهای عاشورایی را کسب کرد.

درخشش هنرمند سمنانی در سوگواره پوسترهای عاشورایی
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان سمنان، بر اساس نظر هیئت داوران ششمین سوگواره پوسترهای عاشورایی و از میان آثار رسیده به دبیرخانه سوگواره، در بخش حماسه عاشورا، یاسر قمی از اعضای دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان به مقام اول دست یافت و جایزه 30 میلیون ریالی این بخش را از آن خود کرد.
بنا بر این گزارش؛ در بخش کتیبه نیز اثر مشترک میثم خالوندی و روح‏الله تیموری از هنرمندان عضو دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان به عنوان آثار برگزیده معرفی و جایزه 10 میلیون ریالی به آنان تعلق گرفت. 
این سوگواره در سه بخش «حماسه عاشورا» با 2215 اثر، «بخش موضوع ویژه: حضرت علی‏اصغر (ع)» با 471 اثر و «کتیبه نگاری» با 234 اثر برگزار شده و تعداد کل شرکت‎کنندگان در این سوگواره 1114 هنرمند بوده است.
از کل این تعداد،61 اثر با انتخاب هیئت داوران به نمایشگاه پوسترهای عاشورایی راه یافته‏اند که مربوط به بخش‏های «حماسه عاشورا»، «موضوع ویژه حضرت علی‏اصغر(ع)» و «کتیبه نگاری» هستند.
نمایشگاه ششمین سوگواره پوسترهای عاشورایی شامل آثار برگزیدگان این سوگواره تا 20 دی ‌ماه سال جاری در نگارخانه مرحوم ابوالفضل عالی و نمایشگاه شماره یک خانه عکاسان حوزه هنری برپا است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول