اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه قروه انجام شد؛

اعزام کاروان‌های راهیان نور قروه به مناطق جنوب

خبرگزاری فارس: 366 دانش‌آموز شهرستان قروه‌ در قالب دو کاروان از شهرهای سریش‌آباد و قروه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام کاروان‌های راهیان نور  قروه به مناطق جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرمانده سپاه شهرستان قروه ظهر امروز در مراسم اعزام این کاروان‌ها، گفت: تمرین و آموزش آمادگی دفاعی و آشنایی با دوران دفاع مقدس از اهداف برگزاری این اردوهاست.
غلامحسین یوسفی افزود: این کاروان‌ها که شامل یک کاروان 66 نفره از شهر سریش‌آباد و یک کاروان 300 نفره از قروه است که طی مدت 3 روز ضمن آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت، به تمرین و آموزش آمادگی دفاعی خواهند پرداخت.
فرمانده سپاه قروه ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری و نیز حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را از اهداف دیگر برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد.
وی تصریح کرد: تاکنون هزار نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم متوسطه به این اردوها اعزام شده‌اند که این کاروان آخرین گروه در بخش پسران است و هزار دانش آموز دختر نیز در دوره‌های بعدی به مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی اعزام می‌شوند.
فرمانده سپاه قروه اظهار داشت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با همه وجود در راه اسلام و ولایت فقیه در برابر دشمن ایستادند و باید نسل جوان امروز از این دلاور مردی‌ها آگاهی پیدا کنند.
یوسفی آشنایی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم با حماسه‌ها، ایثارگری و فداکاری رزمندگان در هشت ساله جنگ تحمیلی را زمینه‌ای برای ارتقای روحیه خودباوری و اعتماد به نفس آنان خواند و افزود: تا زمانی که روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در وجود ملت ایران باشد، تهدیدهای دشمنان کارساز نخواهد بود.
وی اظهار داشت: نباید فراموش کنیم که شهدا نقش بسیار مهمی در آزادی و امنیت کنونی کشور داشته‌اند و باید با الگو قرار دادن هر چه بیشتر شهدا و سیره زندگی آنها، در مسیر کمال و پیشرفت گام برداریم.
فرمانده سپاه قروه توزیع بسته‌های فرهنگی، روایت‌گری و برگزاری مسابقات مختلف با محوریت ایثار و شهادت را از جمله برنامه‌های راهیان نور برای دانش‌آموزان عنوان کرد.
حسین خداویسی رئیس اداره آموزش و پرورش سریش‌آباد هم در مراسم بدرقه دانش‌آموزان سریش‌آبادی، گفت: امسال 92 دانش‌آموز دختر و پسر از این شهر به منظور پاسداشت رشادت و دلیرمردی‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس به مناطق جنگی اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول