اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی هندیجان خواستار شد:

توجه بیشتر مسئولان به روستاهای بخش مرکزی هندیجان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی هندیجان خواستار توجه بیشتر مسئولان به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شد.

توجه بیشتر مسئولان به روستاهای بخش مرکزی هندیجان
بهنام خضعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با اعلام نارضایتی از بی‌توجهی مسئولان به روستاها اظهار داشت: بی‌توجهی برخی از مسئولان و مدیران شهری به روستاهای بخش مرکزی هندیجان باعث به وجود آمدن بی‌اعتمادی اهالی روستاها و دلسردی مردم نسبت به مسئولان شده‌است.
وی افزود: هر دو روز یکبار از نزدیک به سرکشی و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های در حال اجرا می‌پردازیم که متأسفانه روند کندی را دنبال می‌کند.
بخشدار مرکزی هندیجان با اشاره به سرعت پایین در اجرای پروژه‌های بخش مرکزی خاطرنشان کرد: این کندی باعث انتقاد و نارضایتی مردم روستای جبرآباد از اجرای پروژه به دست یک پیمانکار جوان و بی‌تجربه شده‌است.
خضعلی با بیان اینکه اجرای پروژه‌ها در روستاها نیاز به هماهنگی با فرمانداری و اداره آب و فاضلاب دارد گفت: تمام لوله‌های آب روستاهای حوزه بخش مرکزی به خصوص روستای جبرآباد ترکیده و شکسته‌ و تمام فضای روستا را آب گرفته‌است اما پیمانکار کارهای خود را بدون اطلاع و هماهنگی بخشداری انجام می‌دهد.
وی با انتقاد از مدیران و پیمانکاران که پروژه‌ها را به دست افراد بی‌کفایت می‌سپارند تصریح کرد: با نزدیک شدن به پایان سال 90 عملیات راه‌اندازی شبکه آب یکی از روستاها به اتمام رسیده اما بقیه روستاها با مشکل فرسودگی شبکه آب مواجه هستند که این امر از لحاظ بهداشتی اثرات منفی زیادی را به دنبال خواهد داشت.
بخشدار مرکزی هندیجان ادامه داد: در روستای چم‌کنار از توابع بخش مرکزی نیز مشکل افت فشار آب مشکلات زیادی را برای مردم این روستا به وجود آورده‌است.
خضعلی در ادامه به برخی اقدامات بنیاد مسکن هندیجان اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته ولی متأسفانه در روستای رگ‌ سفید که یک پروژه احداث مسکن در حال اجراست امکانات بسیار کمی را شاهدیم که به هیچ‌وجه برای احداث یک پروژه به آن بزرگی کافی نیستند.
وی با اشاره به مطرح شدن این مشکلات در جلسات ستاد بحران حوادث اضافه کرد: در روستای رگ سفید به هیچ عنوان امکان تردد و عبور و مرور با خودرو وجود ندارد در این صورت مردم روستا چگونه می‌خواهند در فصل بارندگی رفت و آمد کنند.
بخشدار مرکزی هندیجان در پایان گفت: مدیران باید هر چه سریع‌تر از این اماکن بازدید کرده و از نزدیک شاهد اجرای پروژه‌ها باشند و همچنین با پاسخگویی مناسب رضایت مردم را جلب کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول