اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شب گذشته در بازار گلپایگان اتفاق افتاد؛

گودبرداری در بازار گلپایگان منجر به آوار شد

خبرگزاری فارس: رئیس هلال احمر گلپایگان با اشاره به اینکه بار دیگر گودبرداری غیر اصولی حادثه آفرید، گفت: در حین گودبرداری زمینی در بازار مغازه‌ کناری نیز آوار شد.

گودبرداری در بازار گلپایگان منجر به آوار شد
حمید رضا کریمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گلپایگان اظهار داشت: شب گذشته ساعت 18:45 طی تماس تلفنی آتش نشانی با جمعیت هلال احمر گلپایگان اعلام شد که در بازار گلپایگان در اثر گودبرداری غیر اصولی یکی از مغازه‌های مغازه کناری تخریب شد.
وی گفت: پس از اعلام این خبر تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلپایگان به همراه آتش نشانی به منطقه اعزام شد و ضمن ارزیابی‌های اولیه آغاز به عملیات آواربرداری مقدماتی کرد.
رئیس هلال احمر گلپایگان ادامه داد: پس از یافتن شواهد و اظهارات صاحب مغازه، به منظور ادامه عملیات از معاونت امداد و نجات استان اصفهان تقاضای تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) شد.
وی اظهار داشت: تیم آنست اعزامی از استان اصفهان پس از استقرار و بررسی با استفاده از دستگاه‌های زنده یاب تا ساعت دو بامداد این عملیات را ادامه دادند و احتمال وجود انسان زنده در این محل بسیار کم وجود داشت و ادامه عملیات به امروز صبح موکول شد.
کریمیان اضافه کرد: در این عملیات چهار تیم عملیات امداد و نجات از هلال احمر اعزام شد و حدود 20 نفر امدادگر با تجهیزات آواربرداری و ست زنده یاب و سگ‌های جستجوگر در این عملیات شرکت داشتند و هم اکنون عملیات آواربرداری ادامه دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول