اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آب و فاضلاب فردوس خبر داد:

احداث مخزن 3 هزار مترمکعبی در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب فردوس گفت: عملیات احداث مخزن 3 هزار مترمکعبی این شهرستان در حال انجام است.

احداث مخزن 3 هزار مترمکعبی در فردوس
سیدرضا توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در حال حاضر مراحل خاک‌برداری و آزمایشات مکانیک خاک این پروژه به اتمام رسیده و به زودی مراحل نصب مخزن آغاز می‌شود.
وی اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را مبلغ 3میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات تنش‌های آبی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین می‌شود.
توکلی تصریح کرد: اعتبارات تملک و دارایی سال جاری آبفای فردوس مبلغ یک‌هزار و 900 میلیون ریال است که در قالب چهار پروژه شامل آبرسانی، اصلاح و توسعه، مرمت و بازسازی تاسیسات و توسعه شبکه مسکن مهر فردوس و اسلامیه هزینه می‌شود.
رئیس اداره آب و فاضلاب فردوس یادآور شد: از محل اعتبارات خشکسالی نیز مبلغ 2 میلیارد و 350 میلیون ریال به پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه آب، تجهیز چاه بیدسکان، مرمت و بازسازی تأسیسات و منابع تولید و ارتقای سیستم تله متریک تأسیسات و منابع اختصاص یافته است.
وی اعتبار اختصاص یافته به پروژه مسکن مهر فردوس و اسلامیه را بسیار ناچیز دانست و گفت: برای فاز سه مسکن مهر فردوس، به توسعه شبکه به میزان چهار کیلومتر و همچنین اعتبار 900 میلیون ریال نیاز است که مسئولان استان باید در راستای اختصاص اعتبار مورد نیاز اقدام لازم را انجام دهند.
توکلی افزود: در سال جاری از محل اعتبارات ملی حدود 15 میلیارد ریال به پروژه فاضلاب شهر فردوس و اسلامیه اختصاص یافت.
رئیس اداره آب و فاضلاب فردوس اختصاص شش ماه نخست سال جاری را حدود 60 درصد عنوان کرد و گفت: امید است در اختصاص‌های آتی میزان اختصاص به صد درصد برسد.
وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 13 هزار مشترک آب در کاربری‌های مختلف مسکونی، عمومی، صنعتی و تجاری در شهرهای فردوس و اسلامیه وجود دارد که بیش از 85 درصد مشترکان مربوط به بخش مسکونی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول