اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد مشهد:

سال 1394 سرآمد شرکت‌های نفت و گاز کشور می‌شویم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: در سال 1394 سرآمد شرکت‌های نفت و گاز کشور می‌شویم.

سال 1394 سرآمد شرکت‌های نفت و گاز کشور می‌شویم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد مشهد، مسعود حسنی مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در جریان این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی درباره نحوه تولید گوگرد اظهار داشت: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با تولید روزانه 2000تن گوگرد بزرگترین تولیدکننده این محصول در کشور محسوب می‌شود.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد مشهد اظهار داشت: چشم‌انداز ما برای سال 1394 تبدیل شدن به سرآمد شرکت‌های نفت و گاز کشور است و بر همین اساس توجه به مشتری به عنوان بخش مهمی از ذینفعان شرکت در اولویت کاری ما قرار دارد.
حسنی در ادامه افزود: بازسازی واحدهای گوگردسازی از جمله برنامه‌های شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در راه رسیدن به اهداف چشم‌انداز خود است که با محقق شدن آن روزانه 140 تن به تولید گوگرد مجموعه افزوده می‌شود.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد افزود: همچنین تولید گوگرد بنتونیتی، گوگرد دانه‌بندی شده  و آسفالت گوگردی را آغاز کرده‌ایم تا بدین ترتیب را آلودگی گوگردهای تحویلی به مشتریان جلوگیری کنیم.
وی در ادامه به راه‌کارهای جدید جلب مشتری ارائه شده از سوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه مدیریت ارتباط با مشتریان که شامل ثبت قرارداد و فروش اینترنتی گوگرد، رهگیری محصول از پالایشگاه تا مقصد و تحویل و بررسی شکایات می‌شود از اقدامات انجام شده برای جلب رضایت مشتریان است.
حسنی افزود: همچنین گوگرد را در بورس عرضه کرده و بر اساس قیمت آن به مشتریان ارائه می‌دهد.
وی در پایان سخنان خود نیز افزود: به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان قصد داریم از مجمع عمومی شرکت مجوز فروش اعتباری گوگرد به مشتریان خوش حساب و باسابقه خود را کسب کنیم تا بدین‌گونه این افراد بتوانند پس از فروش محصولات خود بهای گوگرد را به شرکت پرداخت کنند.
مروج‌الشریعه مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز در این جمع ضمن بیان مشخصات خاص این منطقه به بیان امتیازات سرمایه‌گذاری در سرخس پرداخته و افزود: براساس دو دوره مطالعات انجام شده در سال‌های 1373 و1389 سرخس یک منطقه بسیار مستعد از لحاظ نعمات خدادادی و امکانات اقتصادی برای سرمایه‌گذاری در طول مرز شرقی کشور است به عبارت بهتر سرخس یکی از کلیدهای توسعه کشور است.
وی افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های سرخس وجود مخازن غنی گازی و هم‌جواری یا مخازن گاز آسیای میانه است که با توجه به فرآیند تبدیل این گازها به گاز شیرین، سرخس مرکز بزرگ تولید گوگرد کشور و منطقه نیز شناخته می‌شود.
مدیرعامل منطقه اقتصادی ویژه سرخس در ادامه با اشاره به امکانات حمل و نقلی منطقه ویژه سرخس خطاب به سرمایه‌داران بازدیدکننده از شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد افزود: با توجه به امکانات موجود در منطقه به شما عزیزان پیشنهاد سرمایه‌گذاری در سرخس و ایجاد پارک گوگردی را ارائه می‌دهم.
در ادامه این برنامه که بوستانی فرماندار سرخس نیز در آن حاضر بود، سرمایه‌گذاران به بیان نقطه نظرات خود برای بهبود رابطه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد با مشتریان پرداختند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول