اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس HSE مناطق نفت‌خیز جنوب خبرداد:

راه‌اندازی آمبولانس هوایی در شرکت نفت

خبرگزاری فارس: رئیس HSE و پدافند غیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از راه‌اندازی آمبولانس هوایی در این شرکت در آینده نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی آمبولانس هوایی در شرکت نفت
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رامین هوشیار اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات ایمنی و درمانی و پزشکی به واحدهای عملیاتی خارج از مراکز ستادی گستره جغرافیایی مناطق نفت‌خیز جنوب که از مراکز درمانی و پزشکی دور هستند، آمبولانس هوایی را  به خدمت می‌گیریم.
وی که در جمع روسای HSE شرکت‌های 9 گانه تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در مسجدسلیمان سخن می‌گفت، افزود: به دستور مدیرعامل این مهم هرچه زودتر عملیاتی می‌شود.
هوشیار تصریح کرد: با به خدمت در آوردن یک دستگاه بالگرد مجهز به تجهیزات استاندارد پزشکی در صورت وقوع هرگونه حادثه و سانحه برای کارکنان واحدهای عملیاتی دور از مراکز درمانی و پزشکی این آمبولانس هوایی افراد حادثه دیده را در کوتاه‌ترین زمان به مجهزترین مرکز درمانی منطقه انتقال می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور پاسداشت و حفاظت منابع انسانی به عنوان  سرمایه و ارزش صنعت نفت و مناطق نفت‌خیز جنوب که دارای تجارت ارزشمند و منحصر به فردی در این صنعت هستند، در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول