اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وقتی بازیکنان غیر‌بومی حریفان توجیه ناکامی می‌شوند

فریادرس بسکتبال کرمان کیست

خبرگزاری فارس: وقتی بازیکنان غیر‌بومی حریفان توجیه ناکامی می‌شوند، فریادرس بسکتبال کرمان کیست.

فریادرس بسکتبال کرمان کیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، داستان تیره روزی‌های ورزش کرمان در سال جاری تنها به رشته‌های فوتبال، والیبال، شنا، واترپلو و ... ختم نمی‌شود، تیم بسکتبال صنعت مس نماینده استان کرمان در لیگ دسته اول کشور نیز این روزها حال و روز خوشی ندارد، این تیم در دور رفت مسابقات دسته اول باشگاه‌های کشور از هشت دیدار خود هشت شکست را کسب کرده است تا از این حیث با تیم والیبال لیگ برتری عقب نماند.
البته  می‌توان گفت، نتایج ضعیف تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در سایه نتایج ضعیف دو تیم فوتبال صنعت مس کرمان و صنایع مس سرچشمه  قرار گرفته است، اما این نتایج به شکلی سابقه دیرینه بسکتبال استان کرمان را خدشه‌دار کرده و پیامد‌های منفی مختلفی را برای این رشته در بر دارد.

* بسکتبال کرمان به مشکلات زیادی روبه‌رو است
سید ‌حسین مهدوی سرمربی‌ تیم بسکتبال صنعت مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به آخرین وضعیت این تیم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اظهار داشت: حضور تیم بسکتبال کرمان تا یک روز قبل از آغاز مسابقات‌ در لیگ دسته اول کشور محرز نشده بود و ما نمی‌دانستیم که آیا می‌توانیم در لیگ حضور داشته باشیم یا اینکه مجوز حضور را دریافت نمی‌کنیم.
وی با بیان اینکه باشگاه صنعت مس کرمان پذیرفت تا به عنوان حامی این تیم در لیگ دسته اول باشد، گفت: این تیم در این فصل از مسابقات با بازیکنان جوان و کم‌تجربه‌ای گام به مسابقات گذارده و نتوانسته نتایج درخشانی کسب کند، علاوه بر اینکه وحید اسلامی ‌یکی از بازیکنان بزرگ تیم که در فصل گذشته در کنار تیم حضور داشت با ترک کرمان به تیم قشم پیوست.
در ادامه فصل نیز سهیل نبی‌زاده و نوید باقری دو نفر از بازیکنان دیگر تیم با مصدومیت ادامه فصل را از دست دادند.
مهدوی با انکار ضعف فنی از سوی کادر فنی خاطر‌نشان کرد: قصد توجیه شکست‌های پیاپی تیم را ندارم، بازیکنان ما اگر از تجربه لازم برخوردار بودند، قطعا ‌می‌توانستند در چند مسابقه پیروز از میدان خارج شوند.
وی افزود: ما تنها نام صنعت مس را یدک می‌کشیم، زیرا این تیم با مشکلات زیادی روبه‌رو است، البته باید از حرکت، باشگاه صنعت مس در مورد حمایت از این تیم قدردانی کرد، اما این تیم با اعتباری حدود 70 میلیون تومان راهی لیگ شده است.
مهدوی افزود: از این مبلغ 20 میلیون برای ورودی لیگ به فدارسیون پرداخت شده است، رقمی در حدود 30 میلیون تومان نیز صرف هزینه‌های تیم برای حضور در مسابقات فصل می‌شود، اما آنچه در این بین جالب توجه است، پرداخت مبلغ 20 میلیون تومان باقیمانده به 12 بازیکن و چهار نفر کادر فنی تیم است، آن وقت چگونه می‌توان از این تیم انتظار نتیجه گرفتن را داشت.
وی بیان داشت: موافقت باشگاه برای جذب دو بازیکن غیر‌بومی را برای دور برگشت مسابقات گرفته‌ایم و امیدوارم تا با جذب این نفرات ‌نتایج تیم در دور برگشت تغییر کند.
مهدوی تصریح کرد: یکی از مسائلی که در این مرحله از مسابقات به ضرر ما شد، استفاده حریفان از بازیکنان غیر‌بومی بود، اغلب حریفان مس در دور رفت با اتکا به بازیکنان غیر‌بومی برابر ما به میدان آمدند.
به گزارش فارس، این صحبت‌های سرمربی تیم بسکتبال کرمان در حالی مطرح می‌شود که این رشته ورزشی در استان در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 بدون توجه به بودجه‌های آن چنانی و ... در بهترین ‌شرایط قرار داشت و بازیکنان شاخص زیادی از استان کرمان در لیگ و تیم‌های ملی کشور حضور داشتند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول