اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت همدان خبر داد:

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در همدان

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از اجرای طرح نظارتی ویژه در شب یلدا در همدان خبر داد.

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در همدان
علیرضا شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نزدیک شدن به شب یلدا اظهار کرد: نظارت بر بازار شب یلدا همچون سال‌های گذشته از مدتی قبل از فرا رسیدن این مراسم سنتی آغاز شده است.
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده تلاش ما بر این است که بازار آرامی را برای شهروندان همدان در این دوره ایجاد کنیم.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان افزود: در همین راستا کنترل بازار در دو حوزه انجام می‌شود به این صورت که نظارت و کنترل در بخش عمده‌فروشی، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و کنترل در سطح خرده‌فروشی نیز توسط مجمع امور صنفی انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بیشترین تقاضا بر روی کالاهایی همچون گوشت سفید، خشکبار، آجیل، شیرینی و میوه به خصوص هندوانه و انار وجود دارد، نظارت بر روی اقلام بیشتر و جدی‌تر خواهد بود.
شجاعی گفت: در این ایام بیشترین تمرکز بازرسی معطوف به کالاهای مذکور خواهد بود و بازرسان ما نیز به صورت همه جانبه موضوع قیمت‌ها را در شب یلدا رصد خواهند کرد تا شاهد بروز مشکلی در این راستا نباشیم.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی مناسبی برای کنترل بازار انجام شده است، ابراز کرد: مردم می‌توانند هرگونه تخلف را با شماره تلفن 124 در میان گذارند تا بازرسان ما در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر شده و به موضوع مورد نظر و شکایت رسیدگی کنند.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در پایان سخنانش افزود: در مجموع در حوزه بازرسی استان بیش از 100 بازرس در معاونت نظارت و بازرسی و 490 ناظر به صورت افتخاری فعالیت دارند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول