اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خبر داد:

تردد 19500 خودرو در روز در راه‌های استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: هم‌اکنون 19 هزار و 500 خودرو از راه‌های استان بوشهر تردد می‌کنند این در حالیست که تعداد خودرویی که برای تردد از این راه‌ها پیش‌بینی شده بود، ۴ هزار و 500 خودرو بوده است.

تردد 19500 خودرو در روز در راه‌های استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در نشست کمیته ایمنی حمل و نقل سوانح رانندگی استان بوشهر اظهار داشت: تعداد خودروهایی که از راه‌های استان تردد می‌کنند با ظرفیت این راه‌ها تناسب و همخوانی ندارد.
وی اضافه کرد: این تعداد تردد بیش از ظرفیت استان است و این امر باید با حساسیت ویژه مدیریت شود.
صفایی بوشهری ادامه داد: هم‌اکنون ۴ هزار و 701 کیلومتر راه، 600 کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر وجود دارد و 400 کیلومتر دیگر نیز در دست اجراست.
وی تصریح کرد: با توجه به قابلیت‌های استان بوشهر در بخش‌های مختلف به ویژه صنایع و انرژی انصاف نیست همچنان شاهد تلفات جاده‌ای باشیم و مدیران با حساسیت بیشتری ایمنی راه‌ها را دنبال کنند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با تاکید بر روان‌سازی ترافیک و ایمنی محورها یادآور شد: ناآشنایی عوامل انسانی با فرهنگ و مدیریت راه‌ها و بی‌تفاوتی آنها در این زمینه در کنار برخی مشکلات موجود در محورها، همچنان موجب بروز تصادفات می‌شود.
صفایی بوشهری با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی راه‌های استان بوشهر اضافه کرد: در بخش نرم‌افزاری نصب 12 دستگاه دوربین کنترل سرعت در محورهای استان پیش‌بینی شده بود که تاکنون هشت دستگاه دوربین نصب شده است.
وی ادامه داد: حمل و نقل استان پیگیری‌های خوبی در این زمینه انجام داده است ضمن اینکه در بخش روشنایی آنجا که نیاز بوده اورژانس مدیریت کند، اقدامات لازم انجام شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: نقاط پرحادثه در راه‌های استان شناسایی و مشخصات فنی طرح‌های هندسی آنها نیز تهیه، بررسی و آشکارسازی شده است و از 15 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده برای 10 نقطه اقدام شده است.
صفایی بوشهری بیان کرد: همه خدمات لازم برای مدیریت ایمنی و کاهش تصادفات در استان با جدیت در حال پیگیری است.
وی اظهار داشت: 500 مترمربع خط‌کشی راه‌ها، نصب 19 هزار و 500 عدد علائم راهنمایی و رانندگی و جهت‌نما و 524 مترمربع تابلو اطلاعات از جمله اقداماتی است که برای مدیریت ایمنی در محورهای شریانی استان بوشهر انجام شده است.
صفایی بوشهری با اشاره به خرید 12 دستگاه آمبولانس اورژانس بین جاده‌ای در استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای مدیریت سوانح و تصادفات جاده‌ای به دو دستگاه جرثقیل 50 تنی در استان نیاز داریم که امیدواریم با حمایت مدیریت ارشد استان و مسئولان مربوط اعتبار لازم برای خرید این جرثقیل‌ها تامین شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول