اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری؛

چهارمین آیین تجلیل از پژوهشگران حوزه معارف در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی از برگزاری چهارمین آیین تجلیل از پژوهشگران حوزه معارف در قم با حضور معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری سی‌ام آذر ماه خبر داد.

چهارمین آیین تجلیل از پژوهشگران حوزه معارف در قم برگزار می‌شود
غلامحسین گرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به چهارمین آیین تجلیل از پژوهشگران حوزه معارف اظهار کرد: این مراسم به منظور تقدیر و تجلیل از پژوهشگران معارف اسلامی برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: استادان معارف اسلامی سراسر و دانشجویان رشته مدرسی معارف اسلامی در این مراسم حضور دارند.
معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی با اشاره به اعلام فراخوان مقاله و کتاب به طور سالانه گفت: 120 نفر از استادان و دانشجویان در قالب 350 اثر امسال مقالات و کتاب‌های خود را ارسال کردند که از این تعداد 74 نفر استاد معارف و 46 نفر دانشجویان رشته مدرسی معارف اسلامی هستند.
وی به هدف برگزاری آیین تجلیل از پژوهشگران اشاره کرد و افزود: تقدیر و تشویق استادان و دانشجویان پژوهشگر برای ارائه فعالیت‌های بیشتر مهم‌ترین هدف برگزاری این مراسم است.
گرامی با بیان اینکه پنج درس در حوزه معارف اسلامی تعریف شده است، گفت: یک استاد و دانشجوی نمونه در هر یک از گرایش‌های مبانی نظری اسلام، اخلاق اسلامی، تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه در مراسم تجلیل از پژوهشگران معارف اسلامی معرفی می‌شوند.
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای استادان پژوهشگر تصریح کرد: کارگاه‌های روش تحقیق از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ویژه استادان معارف اسلامی پیش‌بینی شده که با شرکت در این کارگاه‌ها از آموزش‌های لازم بهره‌مند می‌شوند.
معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی تاکید کرد: نیاز به حرکت ملی برای تقویت بحث پژوهش در کشور داریم ولی متاسفانه می‌توان گفت در اوایل راه هستیم و باید ابزارهای پژوهشی بیشتری داشته و اهتمام بیشتری داشته باشیم.
وی یادآور شد: آیین‌ تجلیل از پژوهشگران معارف اسلامی سی‌ام آذر ماه ساعت 18 تا 20 برگزار می‌شود و دکتر خواجه سروی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر قمی معاون امور بین الملل دفتر مقام معظم رهبری در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول