اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی:

توسعه مشهد با افزایش مشارکت عمومی امکان‌پذیر است

خبرگزاری فارس: عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مشارکت و سرمایه‌گذاری مردم در شهر، معضلات مشهد را برطرف کرده و به حداقل می‌رساند.

توسعه مشهد با افزایش مشارکت عمومی امکان‌پذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا محسنی‌ثانی اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص مشهد در جذب توریست مذهبی و زائران حریم رضوی همه مردم ایران علاقمند هستند تا در پایتخت معنوی ایران سرمایه‌گذاری کنند.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی همچنین با تأکید بر اینکه از همه جای دنیا تمایل دارند در مشهد سرمایه‌گذاری کنند، خاطر نشان ‌کرد: سرمایه‌گذاران خارجی علاقه‌مند هستند تا در زمینه‌های اقامتی و تفریحی در مشهد سرمایه‌گذاری کنند از این رو باید شرایط لازم برای جلب مشارکت آنان فراهم شود.
محسنی‌ثانی در ادامه به تأثیر مشارکت‌های مردمی در توسعه متوازن مشهد اشاره کرد و افزود: این مسئله سیاست‌گذاری شورای شهر و شهرداری را می‌طلبد.
وی ادامه داد: شهرداری باید جهت سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهر مشوق‌های لازم را برای افراد فراهم کند تا شاهد توسعه متوازن در همه نقاط مشهد باشیم.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس تصریح‌کرد: البته توسعه متوازن و سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار به مرور زمان و در دراز مدت اجرایی می‌شود.
محسنی‌ثانی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در مشهد توسعه خدمات رفاهی را نیز برای شهروندان به دنبال دارد، تصریح ‌کرد: جذب زائر یکی از ظرفیت‌‌های بالقوه مشهد است که مشارکت و سرمایه‌گذاری بیشتری را می‌طلبد.
وی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش‌های حمل و نقل، ترافیک، درمانی، آموزشی و فضاهای تفریحی به نفع مجاوران حریم رضوی و زائران است.
عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی در مجلس خاطر نشان‌کرد: با توجه به حضور سالانه ده‌ها میلیون زائر در مشهد هرگونه سرمایه‌گذاری در مشهد منافع اقتصادی سرمایه‌گذاران را تضمین می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول