اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد رودبار:

سوگواره عکس محرم رودبار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار از برگزاری دومین سوگواره عکاسی باعنوان« از کادر تا کربلا» در این شهرستان خبر داد.

سوگواره عکس محرم رودبار برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس در رودبار، غلامرضا دولتی بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان اظهار داشت: دومین سوگواره عکاسی محرم و صفر در دومین سال متوالی با همکاری انجمن سینمای جوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار برگزار می‌شود.
وی افزود: تمام عکاسان شهرستان می‌توانند عکس‌هایی که با دوربین یا گوشی موبایل در ایام سوگواری محرم و صفر گرفته‌اند به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار، عکس‌هایی که نگاه خاص به مراسم‌های عزاداری و هیئت‌های مذهبی داشته باشند و ارزش‌ها و آیین‌های سرخ شهادت را به تصویر بکشند یکی از موضوعات این سوگواره است.
وی، ثبت لحظات عزاداری در ایام عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، نگاه ویژه به حضور کودکان و نوجوانان در برپایی مراسم عزاداری و عکاسی از اماکن مذهبی شهرستان رودبار با نگاهی خاص را از دیگر بخش‌های این جشنواره برشمرد.
دولتی، ارائه عکس‌ها با فرمت JPEG و روی سی.دی، ثبت عکس‌ها تنها در آیین عزاداری شهرستان، ارائه پنج عکس از هر عکاس در هر بخش را از مقررات و شرایط عمومی جشنواره عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: این سوگواره در سه گروه سنی نوجوان، جوان 12 تا 20 سال و بزرگسال برگزار می‌شود.
این مسئول، از افتتاح نمایشگاه عکس و اعلام نتایج مسابقه در 23 بهمن امسال خبر داد و گفت: در این سوگواره در هر گروه سنی به نفرات نخست تا سوم جوایز نفیس اهدا می‌شود و از 10 عکاس منتخب در هر بخش تجلیل به عمل می‌آید.
وی افزود: عکس‌های فاقد کیفیت مطلوب و عدم تطبیق با موضوع و مقررات جشنواره و تغییر عکس‌ها توسط نرم‌افزار فتوشاپ در جشنواره ترتیب اثر داده نمی‌شود.
دولتی بیان داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ستاد در مجتمع سینمایی رودبار یا به کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودبار تحویل دهند.
وی، آخرین مهلت ارائه آثار را پنجم بهمن امسال ذکر کرد و ابراز داشت: انتخاب داوری عکس‌ها ششم تا 20 بهمن امسال انجام می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول