اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان:

نشست‌های قرآن و خانواده در کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان، از برگزاری سلسله نشست‌های قرآن و خانواده با هدف آشنایی خانواده‌ها و مربیان با شیوه‌های نوین تربیت دینی در کانون‌های مساجد این استان خبر داد.

نشست‌های قرآن و خانواده در کردستان برگزار می‌شود
کامل گلباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: سلسله نشست‌های قرآن و خانواده در 32 جلسه با حضور استادان برجسته حوزه و دانشگاه، والدین، مربیان و مدیران کانون‌های مساجد پاییز امسال توسط کانون‌های تخصصی قرآن و آموزش در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: به زودی نخستین نشست قرآن و خانواده به همت دبیرخانه امور مساجد استان و با همکاری کانون تخصصی قرآن در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان، لزوم توسعه فرهنگ تربیت دینی در خانه با الگوسازی والدین، آشنایی و ارتقای سطح دانش والدین و مربیان با شیوه‌های نوین تربیتی، پاسخگویی به پرسش‌های تربیتی والدین و مربیان و توسعه فرهنگ قرآنی در کانون‌ها و خانواده‌ها را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست‌ها عنوان کرد.
گلباغی، برگزاری دوره‌های آموزشی تربیتی با موضوع تربیت دینی فرزندان در خانه، ترویج شیوه‌های نوین تربیتی به مربیان کانون‌ها در سطح کشور و توجه بیشتر اصحاب فرهنگ عمومی به نقش خانه و خانواده در رشد فرهنگ دینی کشور را از دیگر اهداف این سلسله نشست‌ها برشمرد.
به گفته وی، والدین و شیوه‌های نوین تربیت دینی فرزندان در قرآن و سیره اهل بیت(ع)، راهکارهای رشد فعالیت‌های دینی در خانواده، آسیب شناسی تربیت دینی فرزندان، بررسی روش‌های درونی سازی ارزش‌های دینی در خانواده، بررسی مباحث روانشناسی و آموزه‌های دینی، اختیار، آزادی و مسئولیت پذیری فرزندان در تربیت دینی، را از جمله موضوع‌های این نشست‌ها عنوان کرد.
وی همچنین از دوست و دوست‌یابی از دیدگاه تربیت دینی، ویژگی‌های محیط تربیتی خانواده از منظر آموزه‌های دینی و اثر پذیری فرزندان از خانواده و جامعه در حوزه تربیت دینی به عنوان دیگر مطالب نشست‌های قرآن و خانواده نام برد.
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کردستان اذعان داشت: مخاطبان طرح، خانواده‌ها، مربیان، مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان‌ها ترجیحا کانون‌های تخصصی و خانه‌های نور هستند که ارائه شیوه‌های نوین تربیت دینی فرزندان و رفع مشکلات تربیتی، محتوای آموزشی این طرح است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول