اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

خلأ ناموزونی در ورزش اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزش اصفهان با وجود شایستگی زیاد تا به امروز نتوانسته مدال المپیکی کسب کند و از همین رو خلأ ناموزونی در ورزش استان وجود دارد.

خلأ ناموزونی در ورزش اصفهان وجود دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رشید خدابخش پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم روز بزرگداشت تکواندو اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تجلیل از استاد رضوانی به این معناست که جامعه به خدمات 30 ساله یک استاد خوب ورزش پاسخ مثبت داده و این خدمات را ارج می‌گذارد، اظهار داشت: امروز روز خوبی برای ورزش استان اصفهان است زیرا در جامعه ما که کمتر به خدمات افراد در زمان حیاتشان ارج گذاشته می‌شود، همه ما برای تجلیل از یک فرد دور هم جمع شده‌ایم.
وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین معضل اجتماعی این است که فراموش می‌کنیم، ما هستیم و تفکر فردمحور و مبتنی بر منیت داریم، افزود: با وجودی که آموزه‌های دینی تفکر بر اساس وحدت‌مداری بنا شده اما در ذهن ما نزدیک‌ترین دوستانمان نیز رقیب ما هستند.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه تجلیل از استاد رضوانی تجلیل از خانواده بزرگ تکواندو و پیشکسوتانی است که مویشان را در این راه سفید کرده‌اند، تصریح کرد: رشته تکواندو بر اساس شاخص‌های مختلف یکی از دو هیئت شاخص استان اصفهان است که شانس کسب مدال المپیک دارند.
خدابخش افزود: ورزش اصفهان با وجود شایستگی زیاد تا به امروز نتوانسته مدال المپیکی کسب کند و از همین رو خلأ ناموزونی در ورزش استان وجود دارد.
وی با بیان اینکه رشته تکواندو قابلیت بالایی دارد و با مدیریت مصطفی رئیسی در این مسیر حرکت می‌کند، اظهار داشت: امیدواریم شرایط عادلانه‌ای برای تمام ورزشکاران در نظر گرفته شود و علیرضا نصرآزادانی نیز در صورتی که شایستگی داشته باشد، به مسابقات المپیک اعزام شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول