اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان مطرح کرد:

موافقت‌نامه احداث و تجهیز خانه‌های عالم اصلاح شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خواستار اصلاح موافقت‌نامه احداث و تجهیز خانه‌های عالم شد.

موافقت‌نامه احداث و تجهیز خانه‌های عالم اصلاح شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در بازدید از خانه‌های عالم در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و قرآنی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی قرار دارد و در دشتستان شاهد تلاش گسترده‌ای در تمام  شهرها و بخش‌ها و روستاها در این عرصه هستیم.
وی افزود: تقویت مراکز فرهنگی و گسترش اماکن تبلیغی به طور جدی در این شهرستان پیگیری می‌شود و امسال بیشترین فعالیت در این راستا صورت گرفته است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خواستار اصلاح موافقت‌نامه احداث و تجهیز خانه‌های عالم شد و خاطرنشان کرد: تقویت خانه‌های عالم مهم‌ترین اولویت این اداره در روستاهای دشتستان است و کمیته برنامه‌ریزی دشتستان تمهیدات لازم را اندیشیده است.
محمودی‌نیا تصریح کرد: در سال جاری کار احداث 21 خانه عالم آغاز شد که هم‌اکنون 9 خانه عالم تکمیل شده و 12 خانه عالم نیز در دست ساخت است.
وی یادآور شد: ساخت خانه عالم در تمام روستاهای شهرستان دشتستان پیش‌بینی شده و تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا کمبودهای فرهنگ دینی در این روستاها را مرتفع کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از فعالیت بیش از 94 روحانی در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در شرایط کنونی تعداد 23 روحانی طرح هجرت، پنج روحانی خود استقرار، شش امام جمعه و 60 روحانی بومی برای ترویج فرهنگ دینی در این شهرستان فعال هستند که باز هم کمبود روحانی احساس می‌شود.
محمودی‌نیا بیان کرد: دشمنان در چند سال گذشته به شدت در جبهه فرهنگی فعال شده‌اند و برای کمرنگ کردن اعتقادات مذهبی بویژه در بین جوانان فعالیت می‌کنند و فعالیت بیشتر در حوزه فرهنگ دینی باید سرلوحه فعالیت‌های مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از پژوهش‌های دینی و بویژه تحقیقات قرآنی حمایت و پشتیبانی می‌کند و تمهیدات لازم را برای پژوهشگران دینی در دشتستان فراهم می‌کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول