اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای اداری دماوند مطرح شد:

گلایه نماینده دماوند از گرانی اراضی شهرک صنعتی صالح‏آباد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس از بهای گزاف اراضی شهرک صنعتی صالح‏آباد دماوند گلایه کرد.

گلایه نماینده دماوند از گرانی اراضی شهرک صنعتی صالح‏آباد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین ظهر امروز در ششمین نشست شورای اداری شهرستان دماوند که با حضور برخی مسئولان استان تهران و شهرستان دماوند در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز امت اسلامی ایران با به دست گرفتن پرچم مقابله با انواع نظام‏های غیراسلامی در موقعیت و جایگاه سیاسی رفیعی در جهان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دولت خدمتگزار نیز به صورت شبانه‏روزی در مسیر رفاه مردم تلاش بسیاری داشته است.
رامین افزود: اما این واقعیت نباید ما را دچار خواب غفلت فقدان مشکلات موجود درون دست‏کم شورای اداری شهرستان دماوند سازد.
وی از برخی معایب شورای اداری شهرستان دماوند انتقاد کرد و گفت: بر اساس مصوبه دور دوم سفر ریاست جمهوری به دماوند مقرر شد تا بیمارستان در نقاط جنوبی این شهرستان احداث شود.
رامین افزود: اما با وجود تلاش فراوان در این زمینه که گاه احساس می‏شد من در عوض نمایندگی مجلس همچنان در سمت معاونت درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فعال هستم؛ بیش از تلی از خاک در محل پروژه این بیمارستان دیده نمی‏شود.
وی در زمینه طرح‏های مسکن مهر دماوند نیز گفت: با وجود اخبارهای افتخارآمیز گشایش طرح‏های مسکن مهر توسط رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در نقاط مختلف کشور، طرح‏های مسکن مهر شهرستان دماوند در گرداب اختلافات تعاونی‏های مختلف با موانعی روبه‏روست.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این در حالی است مردم اغلب محروم متقاضی این طرح با آروزی خانه‏دار شدن برای تهیه و تامین آورده ابتدایی خود گاه مجبور به فروش طلای همسر و فرزندان خود شده‏اند.
وی در زمینه طرح سد تارود نیز گفت: در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین آرزوهای مردم دره تارود شامل ولیران، تمسیان، جیلارد، کاجان، شهر دماوند و‌... احداث سد تارود است.
رامین از پیشرفت فیزیکی تنها 800 متری طرح کنارگذر گیلاوند دماوند به دلیل وجود معارضان و سستی در اجرای عملیات انتقاد کرد.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان مردم شهیدپرور دماوند ضمن قدردانی از زحمات مسئولان، نسبت به مشکلات موجود گلایه داشتند.
وی افزود: انتظار نامعقول فردی از یک ارباب‏رجوع و تکرار آن تا تبدیل به یک فرهنگ زشت، در دوره‏ای که نهادهای اجرایی کشور و منطقه سالی دشوار را پشت سر گذاشتند، برای همه مسئولان ناپسند خواهد بود.
رامین ضمن گلایه از بهای گزاف اراضی شهرک صنعتی صالح‏آباد خاطرنشان کرد: برای بحث اشتغال تلاش وافری داشتم اما متاسفانه به دلیل گرانی بهای اراضی شهرک صنعتی صالح‏آباد، صاحبان صنایع بخش خصوصی تنها به نام‏نویسی در این اراضی مبادرت ورزیدند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مراسم عزاداری ایام عاشورای حسینی در زمینه فقدان پزشک در یکی از مراکز درمانی شهرستان دماوند، اخباری به من رسید و خود را به آنجا رساندم.
وی افزود: اما با کمال تاسف مشاهده شد که رسیدگی صحیحی به بیمار رنجور از سوی مسئولان آن مرکز درمانی صورت نگرفته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول