اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان؛

مزار شهدای روستایی آستارا عطرافشانی شد

خبرگزاری فارس: مزار شهدای چندین روستای آستارا با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم عطرافشانی و گلباران شد.

مزار شهدای روستایی آستارا عطرافشانی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای این شهرستان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا در جریان این مراسم اظهار داشت: آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پنجشنبه هر ماه در مزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.
ایرج غنی‌پور با بیان اینکه هدف از برگزاری این آیین بیعت با شهیدان و آرمان‌های والای شهیدان و ولایت فقیه است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، امروز مسئولان شهرستانی و جمعی از اقشار مختلف مردم با حضور در مزار روستاهای عنبران، عباس‌آباد، باباحسن، کوته کومه و چلوند لوندویل با آرمان‌های شهیدان تجدید بیعت کردند.
وی دیدار با خانواده معظم شهدا در این مناطق را از برنامه‌های انجام شده در این آیین پاک و روحانی دانست و بیان داشت: پس از اتمام این آیین مسئولان و مردم حاضر در مراسم با حضور در منزل پدر شهید ضمن عیادت، مسئولان ذی‌ربط دستور بررسی و رسیدگی و برطرف کردن مشکلات آنان را صادر کردند.
این مسئول، با بیان اینکه آستارا در دوران هشت سال دفاع مقدس 160 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده، خاطرنشان کرد: مردم مرزنشین و ولایی آستارا از هیچ کوششی برای دفاع از کیان ایران اسلامی دریغ نکرده‌اند و همواره در مقابل متجاوزان و مستکبران ایستادگی کرده‌اند.
وی درباره تعداد جانبازان و آزادگان آستارا تصریح کرد: این شهرستان 75 آزاده و 628 جانباز پنج تا 70 درصد را تقدیم آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
به گزارش فارس، مسئولان و اقشار مختلف مردم آستارا با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.
در این آیین حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثارگل به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول