اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور:

کانون اصلاح و تربیت یزد از کانون‌های نمونه کشور است

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: کانون اصلاح و تربیت یزد از کانون‌های سرآمد و نمونه در سطح کشور به شمار می‌رود.

کانون اصلاح و تربیت یزد از کانون‌های نمونه کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مهدی محمودی صبح امروز در بازدید از کانون اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های استان یزد ضمن بازدید از فضاهای مختلف این مرکز و گفت‌وگو با مددجویان، با اشاره به بازدیدهایی که از کانون‌های اصلاح و تربیت استان‌های مختلف داشته است، اظهار داشت: کانون اصلاح و تربیت یزد یکی از کانون‌های سرآمد و نمونه کشور است.
وی افزود: در اجرای دستورالعمل یگان حفاظت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ابلاغی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح مبنی بر نظارت بر عملکرد واحدهای زیر پوشش، وجود دارد که در بازدید از مرکز اصلاح و تربیت یزد ضمن بررسی مسائل مترقبه و مترده موجود و بررسی و معایب و نواقص وضعیت این کانون قابل قبول و مطلوب ارزیابی شد.
محمودی اظهار امیدواری کرد: نواقص کوچک نیز با تدبیر مسئولان برطرف شود.
وی ادامه داد: با توجه به فعالیت و تلاش مستمر و حضور منظم و مداوم ریاست زندان و فرمانده یگان حفاظت در طول خدمت و کوشش در راستای انجام بهینه مسئولیت‌ها به منظور دستیابی به بهترین بازده و کسب اطلاعات جامع و دقیق از وضعیت و شرایط موجود در زمینه نقاط قوت و نارسایی‌های حاکم بر یگان حفاظت اداره کل، فعالیت‌های این سازمان قابل تقدیر است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور به همراه مدیرکل و برخی از مسئولان ستادی اداره کل زندان‌های استان یزد از قسمت‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت یزد بازدید و با مددجویان گفت‌وگو کرد.
بازدید از ساختمان اداری، باشگاه ورزشی، کلاس‌های آموزشی و آسایشگاه کارکنان وظیفه از دیگر برنامه‌های فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور در بازدید کانون اصلاح و تربیت بود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول