اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر اول مسابقات قرآنی دانشجویان کشور:

2 سهمیه در رشته حفظ برای خراسان رضوی بسیار کم است

خبرگزاری فارس: نفر اول مسابقات قرآنی دانشجویان کشور در رشته حفظ گفت: اختصاص تنها دو سهمیه برای استان خراسان رضوی در مسابقات قرآنی کشور بسیار کم است.

2 سهمیه در رشته حفظ برای خراسان رضوی بسیار کم است
به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌جام، سعید قره‌داشی صبح امروز در سی‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآنی استان در تربت‌جام با اشاره به سطح برتر استان خراسان رضوی نسبت به سایر استان‌ها اظهار داشت: اختصاص دو سهمیه در رشته حفظ به استان در مسابقات قرآنی کشور بسیار کم است. 
نفر اول مسابقات قرآن دانشجویی کشور برگزاری مسابقات قرآنی در شهرستان‌ها را عملی مناسب در جهت ایجاد شوق و علاقه در بین کردم خواند و افزود: مشهد دیگر برای برگزاری مسابقات قرآنی تکراری شده است.
این شرکت‌کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نبود اطلاع‌رسانی درست، برنامه‌ریزی نامناسب و نیز کمبود امکانات رفاهی را از مشکلات سی‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی عنوان و خاطر نشان کرد: برخی از بچه‌های دانشجو نمی‌دانستند که مسابقات چه زمانی شروع می‌شود و تنها از چهار روز قبل از مسابقات کتابی 200 صفحه‌ای را به ما تحویل داده‌اند.
قره‌داشی تصریح کرد: قرار بود مسابقات هفته پیش برگزار شود اما با تاخیر یک هفته‌ای این مسابقات دچار مشکلاتی شدیم.
وی معتبرترین مسابقات قرآن کریم در سطح کشور را مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دانست و اظهار داشت: سازمان اوقاف تنها مسابقات کشوری‌اش را به شکلی مناسب برگزار می‌کند و متاسفانه در استانی دقت کافی ندارند.
وی با اشاره به بیانات رهبری در ارتباط با پرورش حافظان میلیونی در کشور افزود: برای پیشرفت هر چیز باید به آن بها دهیم و برای او تلاش کنیم، رهبری فکرشان خیر است اما متاسفانه دیگران مطمئن نیستم، بتوانند به حرف ایشان عمل کنند. 
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول