اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر؛

دهمین جشنواره عکس در سبزوار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری دهمین جشنواره عکس در سبزوار خبر داد.

دهمین جشنواره عکس در سبزوار برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره به همت انجمن عکاسان کانون هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و شهرداری و با همکاری شورای اسلامی شهرستان، کانون فیلم و عکس، دانشگاه تربیت معلم، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، دانشگاه پیام‌نور، آموزشکده فنی بقیه‌الله‌الاعظم و کانون آگهی و تبلیغات سپیدار در دو بخش آزاد و دانشجویی با موضوعات در کوچه‌های بیهق، مرثیه و دغدغه‌های دانشجویی برگزار می‌شود.
وی افزود: در بخش کوچه‌های بیهق آثاری مورد پذیرش قرار می گیرد که در قالب ثبت تصویری و معرفی آثار باستانی و تاریخی، کوچه‌ها، محله‌ها و بازارهای سبزوار باشد و صرفا عکاسی معماری از بناهای سبزوار مورد نظر نیست و عکاسان باید تعاملات فرهنگی واجتماعی و زندگی امروز مردم سبزوار که در قالب معماری شهری سبزوار از دیر باز تاکنون قرار گرفته است را به تصویر بکشند.
وی تصریح کرد: عکس‌های این بخش لزوما بایستی در گستره محدوده شهری سبزوار و با بازده زمانی سال 1389و90 عکاسی شده باشند. 
عسکری ادامه داد: همچنین دربخش مرثیه آثاری پذیرفته می‌شوند که به منظور تبلیغ و معرفی فرهنگ صحیح عزاداری نگاهی خاص به لحظات ناب از مراسم و آیین‌های سوگواری مذهبی داشته باشند و در بخش دانشجویی با موضوع زندگی و دغدغه‌های دانشجویان دانشگاه‌های سبزوار اعم از بومی و غیر بومی که در حال حاضر مشغول به تحصیل هستند، برگزار می‌شود.
عسکری در ادامه از مراسم افتتاحیه این جشنواره در 22بهمن ماه و اختتامیه جشنواره در تاریخ 11اسفند ماه در شهرستان سبزوار خبر داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول