اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال ذوب‌آهن:

دوست نداریم تیم منحل شود اما باید قراردادها پرداخت شود

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش سابق تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: هیچ کدام از بازیکنان ذوب‌آهن دوست ندارند این تیم منحل شود اما در صورتی که فکری برای پرداخت قرارداد بازیکنان نشود، مشکل زیادی برای همراهی تیم به وجود می‌آید.

دوست نداریم تیم منحل شود اما باید قراردادها پرداخت شود
علی باهران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: متأسفانه با هر مسئولی در مورد وضعیت ذوب‌آهن صحبت می‌کنیم، تصمیم‌گیری در مورد وضعیت تیم بسکتبال ذوب‌آهن را به کس دیگری واگذار می‌کند.
وی افزود: مدیران باشگاه ما را به کارخانه ارجاع می‌دهند، مدیران کارخانه نیز تصمیم نمایندگان مجلس را دلیل بروز مشکل به وجود آمده می‌دادند و همه مدعی می‌شوند که کاری از دست آن‌ها برنمی‌آید.
بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌ آهن با اشاره به مشکلات مالی باشگاه ذوب ‌آهن بیان کرد: باشگاه تیم هنوز 40 درصد قرارداد بازیکنان سال گذشته را پرداخت نکرده و در این فصل نیز بازیکنان هیچ رقم دریافتی نداشته‌اند.
وی ادامه داد: بازیکنان تمایل ندارند که تیم منحل شود زیرا همه آنها علاقه‌مند به بازی در لیگ هستند، اما متأسفانه توجهی به وضعیت تیم نمی‌شود.
باهران با بیان اینکه حاشیه وارد تیم ذوب‌آهن شده است، تصریح کرد: تیم در نیم فصل دوم مسابقات فشرده‌ای را در لیگ برتر و همچنین مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا دارد و اصلا به صلاح نیست که تمرینات تیم تعطیل شود.
وی افزود: روز گذشته تمرینات برگزار نشد و امروز هم هنوز اطلاعی داده نشده است.
این بازیکن در پایان با اشاره به پشت سر گذاشتن مصدومیتش اضافه کرد: تمرینات شخصی را آغاز کرده‌ و به آمادگی نسبی دست پیدا کرده‌ام.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول