اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

37 گلزار استان قم در انتظار ساماندهی است

خبرگزاری فارس: معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: 37 گلزار استان قم در انتظار ساماندهی بوده که این گلزارها تا پایان سال 91 ساماندهی می‌شوند.

37 گلزار استان قم در انتظار ساماندهی است
محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه 70 گلزار در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: اکنون 46 گلزارشهری، یک گلزار در بخش کهک، هشت گلزار در بخش خلجستان، دو گلزار در بخش قنوات و دو گلزار در بخش سلفچگان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در استان قم 37 گلزار در انتظار ساماندهی هستند که با مساعدت استانداری تا پایان سال 91 تمام گلزارهای استان به جز علی بن جعفر(ع) و شیخان در صورت اختصاص بودجه یک میلیارد و 700 میلیون تومانی ساماندهی می‌شوند.
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به گلزارهای در دست احداث گفت: پنج گلزار در سطح شهر، سه گلزار در بخش کهک، شش گلزار در بخش خلجستان و دو گلزار در بخش سلفچگان در سال 91 ساماندهی شده و به بهره‌برداری می‌رسند.
وی به دلایل آماده نشدن گلزار علی بن جعفر(ع) اشاره کرد و افزود: گلزار علی بن جعفر(ع) به 40 میلیارد تومان بودجه نیاز دارد که از این میزان 15 میلیارد تومان برای خود گلزار و 25 میلیارد تومان برای فضاهای فرهنگی، سالن کتابخانه، فضاهای ورزشی و سالن اجتماعات هزینه می‌شود.  
جعفری عنوان کرد: تاکنون مطالعات پروژه گلزار علی بن جعفر(ع) انجام شده ولی بودجه‌ای برای اجرای آن اختصاص داده نشده است.
وی با اشاره به مشکلات گلزار شیخان تصریح کرد: شیخان در محدوده حرم حضرت معصومه(س) واقع شده و با حل شدن مسئله مغازه‌های تجاری این محدوده نسبت به ساماندهی گلزار شیخان اقدام می‌شود.
معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خاطرنشان کرد: امیدواریم استانداری نسبت به اختصاص بودجه‌ها اقدام کند تا مناقصه‌ها، مسائل اداری و عملیات ساختمانی را آغاز کنیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول