اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز همایش منطقه‌ای طرح ملی رحمت در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: همایش منطقه‌ای طرح ملی رحمت با حضور مربیانی از استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

آغاز همایش منطقه‌ای طرح ملی رحمت در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه ظهر امروز در آیین افتتاحیه همایش سه روزه طرح ملی رحمت که در سالن آمفی تئاتر استانداری برگزار شد، تصریح کرد: طرح ملی رحمت کشوری بوده و امسال در چهار فاز‌ اجرا شده است.
نسرین بهادر‌ی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح تقویت دوره‌های آموزشی مربیان است، اظهار کرد: در این طرح آموزشی بنیه دین‌باوری و تحکیم بنیان خانواده مدنظر قرار دارد.
بهادری گفت: 107 نفر از مربیان از سه استان در طرح ملی رحمت حضور دارند و در پایان دوره پس از برگزاری آزمون به آنها گواهینامه پایان دوره داده می‌شود. 
وی بیان کرد: طرح ملی رحمت از سال 86 در کل کشور اجرا شده است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه تصریح کرد: مربیانی که طرح ملی رحمت‌ را تدریس می‌کنند از مربیان و طلاب حوزه علمیه هستند.
بهادری اضافه کرد: کتب استاد مطهری و سایر کتب دینی به عنوان منابع درسی‌ در این کلاس‌ها استفاده می‌شوند.
مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه اضافه کرد: زنان خانه‌دار مخاطبان اصلی این طرح هستند.
وی خاطر‌نشان کرد: طرح ملی رحمت در سال 86 و 87 برای تمام اقشار در نظر گرفته شده بود اما در حال حاضر مخاطب‌ اصلی ما‌ زنان روستایی هستند.
بهادری اظهار کرد: این طرح برکات عظیمی را برای خانواده‌ها به همراه داشته است.
مدیر‌کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه‌ ادامه داد: در طرح آموزشی رحمت ایجاد تعامل‌ و روابط صحیح‌ بین افراد خانواده و زوجین‌، ارتباط فرزند با والدین و والدین با فرزندان آموزش داده می‌شود.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ زمانی فرا برسد که تعداد بیشتری از زنان استان زیرپوشش این طرح در راستای تحکیم خانواده و جلوگیری از فروپاشی آن شرکت کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول