اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

استفاده از نخبگان شاهد مسیر پیشرفت را هموار می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: استفاده از نخبگان شاهد و ایثارگر که یادگاران شهدا و صاحبان اصلی انقلاب هستند، مسیر پیشرفت و توسعه کشور را هموار می‌کند.

استفاده از نخبگان شاهد مسیر پیشرفت را هموار می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در دیدار با نخبگان شاهد و ایثارگر کردستان که در سالن شهدای گمنام در سنندج صورت گرفت، اظهارداشت: نقش و جایگاه شهدا و خانواده این عزیزان نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان کاملا شناخته شده است.
به گفته وی، امروز به برکت ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا و خانواده‌های آنان موج بیداری اسلامی در سراسر جهان شکل گرفته که زمینه سقوط کاخ ظالمان را فراهم ساخته است.
استاندار کردستان با بیان اینکه خانواده شهدا، جانبازان کشور جزو بزرگترین سرمایه‌های ملت ایران هستند، گفت: راهنمایی و مشورت با این ولی نعمتان فرصت و ظرفیت مغتنم برای مسئولان و خدمت‌گذاران نظام است.
به گفته شهبازی، خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان وارثان اصلی انقلاب نقش بسزایی در حفظ ارزش‌ها و تداوم راه امام و شهدا دارند.
وی به حضور فعال و مستمر خانواده شهدا و ایثارگران در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و علمی اشاره کرد و افزود: حضور فعال این عزیزان در عرصه‌های مختلف نقش بسزایی در توسعه و آبادانی همه جانبه کشور داشته است.
استاندار کردستان بر حضور بیش از پیش خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حقیقت عصاره خون شهدا، رنج ایثارگران و استقامت آزادگان هستند، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف نظام می‌توانند داشته باشند.
شهبازی معرفی و شناساندن توانایی و ظرفیت‌های خانواده‌های شاهد و ایثارگر را به جامعه ضروری دانست و افزود: برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شناساندن توانایی، موفقیت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی که خانواده‌های شاهد و ایثارگر در حوزه‌های مختلف دارند، ضروری است.
وی معرفی فرزندان موفق شاهد و ایثارگر در قالب برنامه‌های مختلف رسانه‌ای را ضروری دانست و افزود: اجرای طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی نیز می‌تواند در این زمینه تاثیر بسزایی داشته باشد.
استاندار کردستان استفاده از فرزندان شاهد و ایثارگر در حوزه‌های مختلف مدیریتی استان را ضروری دانست و ادامه داد: برای استفاده هرچه بیشتر از این عزیزان در حوزه‌های مدیریتی شناخت توانایی‌ها و تخصص آنها باید مورد توجه قرار گیرد.
شهبازی خواستار معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌های خانواده شاهد و ایثارگر استان به مسئولان استانی از سوی بنیاد شهید استان شد و خاطرنشان کرد: شناخت مسئولان استانی از این عزیزان می‌تواند در بهره‌گیری و استفاده از توانایی آنها در بدنه مدیریتی استان نقش مهمی داشته باشد.
وی از رفع مشکلات جذب برخی از فرزندان شاهد و ایثارگر خبرداد و تصریح کرد: مشکلات جذب این عزیزان به صورت جزیی و کلی دنبال خواهد شد.
استاندار کردستان با بیان اینکه دادن مسئولیت‌های مدیریتی استان به خانواده‌های شاهد از اولویت‌های برنامه‌های ما خواهد بود، ادامه داد: به منظور ارتقای تخصص آنان با توجه به نیاز نیز دوره‌های آموزشی در نظر گرفته می‌شود.
وی از استفاده از فرزندان شاهد به عنوان مشاوران مدیران در ادارات خبرداد و گفت: این مهم هم به صورت مکتوب و هم به صورت حضوری به مدیران و مسئولان استانی اعلام خواهد شد.
شهبازی همچنین از جذب فرزندان شاهد و ایثارگر که تحصیلات دانشگاهی ندارند در موسسات، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی با توجه به نیاز خبرداد و گفت: رفع مشکل بیکاری این عزیزان به صورت جدی دنبال می‌شود و در صورت امکان با دادن تسهیلات مختلف زمینه اشتغال آنان فراهم می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول