اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ دسته یک والیبال؛

تکلیف صدرنشین لیگ دسته یک والیبال مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: در هفته هفتم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، تیم والیبال کاله جوان از تیم صدرنشین جواهری گنبد در آمل میزبانی کرده تا تکلیف صدرنشین نیم فصل جدول گروه اول لیگ دسته یک والیبال کشور را مشخص کند.

تکلیف صدرنشین لیگ دسته یک والیبال مشخص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، هفته هفتم لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز چهارشنبه پیگیری می‌شود که در این دیدار کاله جوان مازندران در خانه از تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد پذیرایی می‌کند.
نماینده مازندران در گروه نخست رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشورمان توانست هفته گذشته در سه گیم متوالی جیحون اگزوز آق‌قلا دیگر نماینده استان گلستان را با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست داده و همچنان در تعقیب بازرگانی جواهری صدرنشین باشد.
بازرگانی جواهری گنبد نیز هفته گذشته را با پیروزی سه بر صفر پشت سر گذاشت و توانست وحدت ساری دیگر نماینده مازندران در لیگ دسته یک والیبال را با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب کرده و موقعیت خود را در صدر جدول این گروه استحکام بخشد.
کاله جوان می‌تواند با شکست سه بر صفر بازرگانی جواهری گنبد و کسب سه امتیاز در این هفته صدر جدول را از این تیم گلستانی بگیرد و خود را به عنوان صدرنشین نیم فصل اول لیگ دسته یک معرفی کند در غیر این صورت به مکان دوم خود اکتفا خواهد کرد.
قضاوت این دیدار حساس را محمد ابراهیم‌زاده و مجتبی بیداریان از داوران والیبال کشورمان برعهده داشته و همچنین یونس حسن‌زاده نیز به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال از نزدیک این دیدار را دنبال می‌کند.
در کاله مازندران حسین کاظمی سرمربی این تیم بازیکنان بومی و جوان خود را با سرپرستی ابوالقاسم نائیجی هدایت می‌کند.
وحدت ساری دیگر نماینده مازندران در گروه نخست لیگ دسته یک والیبال کشور نیز در ساری میزبان تیم والیبال شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی است.
تا پایان هفته ششم این دوره از رقابت‌ها در گروه اول جواهری گنبد در مکان نخست جای دارد و کاله جوان مازندران در مکان دوم، در تعقیب بازرگانی جواهری است.
انتهای پیام/ 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول