اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف فرمانداری اعلام شد؛

برنامه زمانبندی سفر استاندار هرمزگان در جاسک

خبرگزاری فارس: برنامه زمانبندی سفر استاندار هرمزگان در تاریخ بیست و سوم ماه‌ جاری در شهرستان جاسک توسط فرماندار این شهرستان تشریح شد.

برنامه زمانبندی سفر استاندار هرمزگان در جاسک
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان عیسی برخورداری عصر امروز در نشستی در ارتباط با اعلام برنامه زمانبندی حضور استاندار هرمزگان در شهرستان جاسک اظهار داشت: استاندار هرمزگان در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه وارد شهرستان می‌شود.
وی در این راستا ادامه داد: مراسم استقبال و غبار روبی گلزار شهدا در ساعت 09:30 دقیقه الی 10، دیدار مردمی و برگزاری نماز ظهر در حسینیه حضرت ابوالفضل شهرستان نیز در برنامه‌های حضور استاندار گنجانده شده است.
فرماندار شهرستان جاسک اضافه کرد: دیدار استاندار با منتخبان و صاحب‌نظران شهرستان در ساعت 12 الی 13، حضور استاندار در نشست شورای اداری شهرستان جاسک در ساعت 14 الی 16 نیز از دیگر برنامه‌هاست.‎
وی افزود: دیدار با خانواده شهدا در ساعت 16 الی 16:30 و در نهایت بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان جاسک پایان کار سفر استاندار در این شهرستان است.
یادآور می‌شود طی هفته‌های اخیر سفرهای شهرستانی‌ استاندار هرمزگان به طور متمرکز و فشرده انجام شده است.
هدف از این سفرها دیدار نزدیک با مردم، بررسی وضعیت مصوبات و تصمیم‌گیری‌ها در خود شهرستان‌ها با حضور مدیران کل اعلام می‌شود.
تاکنون استاندار هرمزگان که تنها چند ماه از تصدیش بر این پست می‌گذرد در سیریک، هرمز، قشم و سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها نیز جلسات شورای شهرستانی برگزار کرده است.
جاسک در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان واقع است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول