اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی شورای ‏هماهنگی تبلیغات اسلامی:

صحنه‌سازان فتنه 88 برای کشور قانون اساسی جدیدی تدوین کرده بودند

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای ‏هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: صحنه‌سازان فتنه 88 برای کشور قانون اساسی جدیدی تدوین کرده بودند.

صحنه‌سازان فتنه 88 برای کشور قانون اساسی جدیدی تدوین کرده بودند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در دومین همایش هم‌اندیشی مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر که در سالن همایش صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: کسب مدال افتخار از سوی رهبر انقلاب به عنوان نقطه اتکایی برای ادامه کار مدیران و همکاران در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب اسلامی بر عنصر مردم و ایمان دینی آنها تاکید کرد: این دو مؤلفه به عنوان رمز موفقیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در سه منطقه کشور برگزار می‌شود.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای ‏هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی روزهای حساس و سرنوشت‌سازی را در پی داریم که تنها عملکرد مطلوب ما در این ایام انجام تکالیف تعیین شده است.
وی با بیان اینکه در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دو مسئله حماسه 9 دی و ایام‌الله دهه فجر روبه‌رو هستیم، تصریح کرد: آنچه که مسئولان از تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای مورد بررسی قرار داده‌اند حکایت از توطئه‌ای بسیار پیچیده برای سال جاری و در آستانه انتخابات از سوی دشمنان نظام دارد.
لطفی در ادامه با اشاره به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان در آن روزها با حضور عظیم مردمی در راهپیمایی‌ها افزود: اتفاقات سال 88 در 20 سال گذشته و همچنین تحرکات حزب کیان و توده ریشه دارد.
وی با بیان اینکه صحنه‌سازان فتنه 88 برای کشور قانون اساسی جدیدی تدوین کرده بودند، گفت: بارزترین ویژ‌گی این قانون اساسی حذف کلمه اسلام از تمام اصول مندرج در قانون بود.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای ‏هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، غرب خود را مغز متفکر دنیا لقب داد و به دنبال قلبی برای آن بود که برای تحقق این هدف بر روی خاورمیانه متمرکز شد.
وی در ادامه به تشریح این هدف غربی‌ها پرداخت و گفت: آنها مانع اصلی سر راه این هدف خود را جمهوری اسلامی ایران می‌دانند که برای سال جاری کشور ایران 9 پروژه را تعریف کرده‌اند.
لطفی با بیان اینکه این برنامه‌ها در حوزه‌های اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین‌الملل تدوین شده است، اظهار داشت: در استراتژی حداقلی دشمن به دنبال تغییر رفتار در نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق زیر سئوال بردن ارزش‌ها است.
وی تصریح کرد: بی‌ثبات‌سازی پیرامون ایران، بی‌ثباتی در حاکمیت و بی‌ثباتی در کشور ایران سه استراتژی دشمن در نیل به هدف براندازی نرم در ایران است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های شورای ‏هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه مرکز ثقل این اهداف در انتخابات سال جاری مجلس شورای اسلامی ایران در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید برای برنامه‌های خود پیام‌هایی را تعریف کرده و با تنوع‌بخشی به آنها سبب جذب قشر جوان به حضور در این برنامه‌ها شود.
وی روشن‌سازی ابعاد پیروزی انقلاب اسلامی برای جوانان را از جمله اقداماتی عنوان کرد که تحقق آن به تبدیل شدن جوانان به حافظان انقلاب اسلامی کمک می‌کند، گفت: با برنامه‌هایی که دشمنان در زمینه انتخابات مجلس در نظر دارند اگر حضور حداکثری مردم در این انتخابات نیز محقق شود بار دیگر نظام را به تقلب در انتخابات متهم می‌کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول