اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار ایلام:

5 میلیارد ریال اعتبار به ملکشاهی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: استاندار ایلام گفت: 5 میلیارد ریال اعتبار به ملکشاهی اختصاص یافته است.

5 میلیارد ریال اعتبار به ملکشاهی اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مجتبی اعلایی ظهر امروز در جریان بازدید از شهرستان ملکشاهی اظهار داشت: این میزان اعتبار صرف عمران و آبادانی شهرستان ملکشاهی می‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان تازه تاسیس ملکشاهی نیازمند توسعه همه جانبه‌ای ا‌ست این مهم در دستور کار مسئولان مرتبط با موضوع قرار دارد.
وی افزود: این دستگاه اجرایی با همکاری دیگر نهادهای مرتبط با موضوع در این راستا برنامه‌ریزی کرده و اولویت‌های مهم این شهرستان تازه تاسیس را پیش‌بینی کرده‌اند.
این مسئول اضافه کرد: برای اجرایی شدن طرح‌ها و اولویت‌های مهم این شهرستان نیز دستورات لازم صادر شده که به مرور اجرایی می‌شود.
اعلایی تصریح کرد: البته در اجرای طرح‌های عمرانی باید ساز و کارهای اولیه این طرح‌ها اندیشیده شود و مجوزهای لازم از دستگاه‌های مرتبط با موضوع اخذ شود.
استاندار ایلام گفت: دستگاه‌های اجرایی در این فعالیت‌ها به‌ویژه حفاری‌ها با شهرداری شهر ملکشاهی  هماهنگی لازم را داشته باشند.
توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، عمرانی، اداری، استقرار ادارات، تسریع در روند طرح‌های عمرانی و آبرسانی به ملکشاهی از دیگر مطالب ارائه شده در این بازدید بود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول