اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهان‌بینی خبر داد:

ساخت 2 سالن و زمین چمن مصنوعی در شیخ‌آباد قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از تلاش برای ساخت سه طرح ورزشی در منطقه محروم شیخ‌آباد قم خبر داد.

ساخت 2 سالن و زمین چمن مصنوعی در شیخ‌آباد قم
عباس جهان‌بینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: منطقه نیروگاه از ظرفیت بسیار بالایی در ورزش برخوردار است و استعدادهای بسیار خوبی از این منطقه در حال حاضر در ورزش قهرمانی قم فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: در رشته‌هایی نظیر فوتسال، فوتبال، کاراته، کشتی، وزنه‌برداری، رزمی و رشته‌های قدرتی در سال‌های اخیر شاهد حضور موثر و موفق ورزشکاران منطقه نیروگاه و شیخ‌آباد در تیم‌های ورزشی استان بوده‌ایم و چهره‌ درخشانی نظیر علی‌اصغر حسن‌زاده از این منطقه برخاسته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: با این حال به تناسب ظرفیتی که این منطقه در برخورداری از نیروهای مستعد و جوان ورزش دارد، امکانات و فضای ورزشی محدودی در این منطقه توزیع شده است که در بازدید استاندار قم از این منطقه قرار شد نسبت به تامین نیازهای ورزشی این منطقه اقدام شود.
وی اضافه کرد: با توجه به حضور چنین جوانان توانمندی در منطقه شیخ‌آباد قطعا لازم است که به امکانات به ویژه نیازهای ورزشی آن رسیدگی شود، به همین خاطر تصمیماتی برای برآورده کردن نیازهای ورزشی این منطقه اتخاذ شد.
جهان‌بینی عنوان کرد: طی دو سال گذشته سالن ورزشی فتح از جمله مهم‌ترین‌ طرح‌های ورزشی استان بود که در این منطقه افتتاح شد و در اختیار جوانان ورزشکار قرار گرفت، ضمن اینکه سه طرح نیز در بازدید استاندار از این منطقه مورد نظر قرار گرفت که بعد از مطالعه و در نظر گرفتن زمین و اعتبارات، نسبت به احداث آن اقدام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: این در حالی است که طرح‌هایی در محدوده منطقه دو قم از مصوبات سفر دور دوم هیئت دولت و همچنین یک باب سالن و یک زمین چمن مصنوعی در سفر سال گذشته مقام معظم رهبری برای این منطقه در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص تصمیمات ورزشی در نظر گرفته شده در سفر استاندار قم به منطقه شیخ‌آباد قم، تصریح کرد: ساخت دو سالن ورزشی در داخل مدارس برای استفاده ورزش دانش‌آموزی و یک زمین چمن مصنوعی در بوستان گل‌ها از مصوبات این سفر بود، ضمن اینکه ساخت یک باب استخر نیز موضوعی بود که مطرح شد.
استاندار قم به همراهی جمعی از مسئولان دستگاه‌ها و ادارات مختلف قم در سفر به منطقه شیخ‌آباد قم از نزدیک در جریان نیازها و درخواست‌های مردم و ساکنین این منطقه محروم شهر مقدس قم قرار گرفت، ضمن اینکه تصمیماتی نیز برای توسعه و عمران این منطقه اتخاذ شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول