اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک تراکتورسازی و ملوان بندرانزلی:

همواره برنده بازی در مسابقات هواداران هستند

خبرگزاری فارس: دو باشگاه تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در آستانه بازی تیم‌های فوتبال این دو باشگاه در بیانیه مشترکی اعلام کردند: نباید فراموش کرد که همواره برنده بازی بین این دو تیم هواداران دو تیم بوده و هستند.

همواره برنده بازی در مسابقات هواداران هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در این بیانیه آمده است: باشگاه‌های تراکتورسازی و ملوان با اعتقاد راسخ به لزوم رعایت ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و منش پهلوانی در عرصه فوتبال که متاثر از ریشه دیرینه دو تیم دارد، با رعایت اصول رقابت حرفه‌ای و سالم، در رسیدن به سطح اول فوتبال ملی و بین‌المللی تلاش خواهند کرد.
در این بیانیه اضافه شده است: دو تیم نمایندگان شایسته‌ای از فرهنگ والای شهرهای تبریز و انزلی هستند و نقش این دو شهر در تعمیق و گسترش فرهنگ مدارا و اخلاق در ورزش غیرقابل انکار است.
در بیانیه منتشر شده از سوی دو باشگاه، ظهور و معرفی فوتبالیست‌هایی همچون مرحوم سیروس قایقران و کریم باقری از این دو شهر، نتیجه اهتمام جدی مردمان این شهر به فرهنگ و اخلاق بالای اسلامی بیان شده و آمده است: تقویت وحدت ملی، ایجاد روحیه برادری، کمک به توسعه امنیت عمومی در ورزشگاه‌ها و تعاون ناشی از فرهنگ غنی اسلامی دو شهر بوده و ثمرات آن در فوتبال کشور بی‌شمار است.
در بیانیه منتشره، دو باشگاه متذکر شده‌اند: با الگوسازی در ورزش و آفت‌زدایی از آن، در راستای حرفه‌ای شدن ورزش گام برداشته‌ایم و در این راه همراهی شعورمند و فرهنگی هواداران دو باشگاه را در رسیدن به این هدف مهم یاری خواهد کرد و نباید فراموش کرد که همواره برنده بازی بین این دو تیم هواداران دو تیم بوده و هستند.
دو تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و ملوان بندرانزلی در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران، ساعت 15 روز جمعه این هفته در انزلی به مصاف هم می‌روند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول