اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی:

نتایج ضعیف ملوان موجب کاهش حضور هواداران شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: ملوان تیم ریشه‌داری است و تمام افتخاراتش را مدیون حمایت هواداران می‌داند و دلیل حضور کاهش تماشاچیان در دیدار با سایپا، حاصل نتایج ضعیف ملوان و ضعف در حوزه فنی است.

نتایج ضعیف ملوان موجب کاهش حضور هواداران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، فرهاد پورغلامی پس از دیدار ملوان و سایپا در ورزشگاه تختی انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال سایپا توانایی خوبی داشت و ما نیز تلاش کردیم تا پیروز این بازی باشیم. 
وی با بیان اینکه فاصله خطوط هافبک و دفاع تیم ملوان زیاد بود، افزود: تلاش کردیم این فاصله کم‌تر شود و می‌خواستیم هر سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.
سرمربی ملوان بندرانزلی با اشاره به استقبال کم هواداران از این دیدار، گفت: ملوان تیم ریشه‌داری بوده و تمام افتخاراتش را مدیون حمایت هواداران است. 
این سرمربی فوتبال ادامه داد: دلیل حضور تعداد کمی از هواداران در ورزشگاه نتایج ضعیف ملوان و ضعف در حوزه فنی بود. 
پورغلامی با اشاره به اینکه شرایط دو تیم در جدول لیگ بسیار نزدیک به‌هم است، خاطرنشان کرد: کسب سه امتیاز این بازی ارزش حیاتی داشت و می‌توانستیم با کسب سه امتیاز دیدار از بحران خارج شویم.
وی با بیان اینکه برای موفقیت در فوتبال، مولفه‌های زیادی وجود دارد، تصریح کرد: باید تلاشمان را بیشتر کنیم.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سایپای البرز در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور از ساعت 15 و 15 دقیقه بعد از ظهر جمعه در ورزشگاه تختی بندرانزلی به دیدار یکدیگر رفتند و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول