اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آمار تلفات همچنان در حال افزایش؛

آمار تلفات انفجار فولاد غدیر 10 نفر شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد گفت: دقایقی پیش یکی دیگر از مصدومان حادثه انفجار کوره فولاد غدیر یزد جان سپرد و آمار تلفات به 10 نفر رسید.

آمار تلفات انفجار فولاد غدیر 10 نفر شد
علی سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: امروز دو نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارد و سوختگی 100 درصدی جان خود را از دست دادند و به این ترتیب آمار کشته‌شدگان به 10 نفر رسید.
وی عنوان کرد: با این اوصاف اکنون 9 نفر دیگر از مصدومان در بیمارستان به سر می‌برند که این افراد نیز حال مساعدی ندارند و سوختگی آنها بسیار شدید است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان یزد ادامه داد: از مجروحان این حادثه دو نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند در حالی که دو مصدوم دیگر دچار سوختگی 45 درصد و هفت نفر از آنان نیز دچار سوختگی 100 درصد شده‌اند.
وی اسامی کشته شدگان این حادثه را عدنان عزیزی، عبدالحمید صادقی، مصیب کریمی‌راد، مراد خالق‌پور، ایرج مهاجری، ولی محمدی، رحم‌الدین نورزهی، خدارحم اولیازهی، محمد ایزدی و هاشم عابدینی اعلام کرد.
به گزارش فارس، حال عمومی سایر مصدومان نیز به هیچ وجه مساعد نیست و شنیده‌ها حاکی از آن است که این مصدومان در بخش ویژه نگهداری نمی‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول