اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل عفو و پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح:

امنیت نقش موثری در توسعه کشور دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل عفو و پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح یکی از عوامل مهم در توسعه و پیشرفت کشور را حفظ امنیت دانست و گفت: نیروهای مسلح در این بخش از جایگاه بسیار ویژه‌ای برخوردار هستند.

امنیت نقش موثری در توسعه کشور دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد غلامی ظهر امروز در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، با اشاره به سخنانی از امام راحل (ره) اظهار کرد: حفظ نظام از اولویت‌هایی است که در این زمینه باید گفت مهم‌ترین سرمایه نظام مملکتی، نیروهای نظامی آن کشور هستند.
وی افزود: امام راحل(ره) با کمک ملت رنج دیده، ایثارگری شهدا و جانبازان نظام جمهوری اسلامی ایران را به پیروزی رسانید و اکنون ما نیز باید برای صیانت از این نظام کوشا باشیم.
مدیرکل عفو و پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح ادامه داد: نیروهای مسلح از اهمیت بالایی در میثاق ملی که توسط خبرگان و مجتهدین به رشته تحریر در آمده است، برخوردار هستند.
وی اضافه کرد: در میثاق ملی حمایت از نظام از وظایف نیروهای مسلح دانسته‌ شده که اهتمام بر این موضوع نشان‌دهنده اهمیت آن است.
غلامی تصریح کرد: توسعه نظامی و اجتماعی بدون وجود امنیت مقدور نیست و تامین امنیت در گرو صیانت از نیروهای مسلح است.
وی با بیان اینکه دانشمندان تکامل موجود زنده را در تربیت،‌ امنیت و آزادی عنوان‌ کرده‌اند، بیان کرد: بحث امنیت در تمام مباحث علمی و وحیانی مورد توجه قرار گرفته است به گونه‌ای که خداوند نیز در آیاتی از قرآن کریم به این مسئله مهم اشاره داشته است.
مدیرکل عفو و پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به فرایضی از سخنان امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب افزود: امام خمینی(ره) سربازی را غیرت جوانان دانسته و رهبر معظم انقلاب خدمت سربازی را دفاع از دین، غیرت و پاسداری از حرمت خون شهیدان عنوان می‌کنند که سخنانی این بزرگان نشان‌دهنده اهمیت خدمت مقدس سربازی است.
وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح توجه خاصی به اهمیت خدمت دوران سربازی داشته است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول