اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان:

دوران خدمت سربازی با نگاهی واقع‌بینانه بررسی شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان با بیان اینکه این دوران زمینه‌ای برای مسئولیت‌پذیری افراد است، بر بررسی این دوران با نگاهی واقع‌بینانه تاکید کرد.

دوران خدمت سربازی با نگاهی واقع‌بینانه بررسی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدیوسف حسنی ظهر امروز در مجمع استانی پیشگیری از وقوع جرم با هدف بررسی دوران خدمت سربازی در لشکر 28 پیاده کردستان، اظهار داشت: شکل‌گیری شخصیت و ریشه زندگی آینده افراد از دوران مقدس سربازی نشأت می‌گیرد بنابراین تشکیل یک زندگی موفق و موثر در جامعه بودن نیازمند تامین یک محیط کاملا سالم است.
وی افزود: کم‌حوصلگی و حساسیت از جمله حرکات طبیعی دوران نوجوانی و جوانی است که در این سنین این افراد در قالب سرباز مشغول به انجام خدمت مقدس سربازی می‌شوند و این لازم است تا با تعامل مانع از وقوع جرم در این افراد شد.
حسنی تاکید کرد: تحلیل سنی سربازان و نوجوانان از نظر روانشناختی نیازمند بررسی است و بازنگری این دوره مقدس سربازی یک مسئله‌ الزامی است.
تعریف دقیق موقعیت سربازی با توجه به شخصیت، تامین محیط سالم و بهداشتی، آموزش نحوه برخورد با سربازان به فرماندهان درگیر مستقیم با سربازان و فراهم کردن زمینه تحصیل سربازان از جمله پیشنهادهای رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان بود که در این جلسه مطرح کرد.
حسنی همچنین تصریح کرد: به منظور تشویق و ایجاد رغبت در سایرین، از سربازان نمونه در بخش‌های مختلف تجلیل شود چون خودباوری زمینه‌ای برای رشد و ارتقای شخصیتی و مسئولیت‌پذیری است.
فرمانده لشکر 28 پیاده کردستان هم در این مراسم با اشاره به شهادت 3 هزار و 144 شهید این لشکر در دوران دفاع مقدس، گفت: آرامش و امنیت کنونی جامعه ما مرهون تلاش و ایثار این شهدای گرانقدر است که یاد آنها باید همواره گرامی داشته شود.
امیر سیروس رزمگیر افزود: دشمنان که در جنگ تحمیلی ناکام ماندند و اکنون توان و قدرت مقابله در این جبهه را با ما ندارند، روی به جبهه نرم آورده‌اند و مقابله با آن مستلزم روشنگری است.
وی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان در نوک پیکان هدف دشمنان در این جنگ هستند که باید با اجرای برنامه‌های موثر زمینه مصون‌سازی این اقشار که سربازان را نیز دربر می‌گیرد، فراهم کنیم.
رزمگیر در پایان افزود: توجه به برنامه‌های معنوی لازمه مصون داشتن سربازان از این هجمه فرهنگی است که باید بیشتر به آنها توجه می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول