اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

میثم جوکار:

امیدواریم با درخشش در لیگ برتر کشتی به تیم ملی دعوت شوم

خبرگزاری فارس: عضو تیم کشتی تله کابین گنجنامه همدان گفت: امیدواریم با درخشش در لیگ برتر کشتی به تیم ملی دعوت شوم.

امیدواریم با درخشش در لیگ برتر کشتی به تیم ملی دعوت شوم
میثم مصطفی جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان افزود: تاکنون در دیدارهای حساس تیم کشتی تله کابین گنجنامه همدان حضور داشته‌ام و در تمامی مسابقات امسال به برتری رسیده‌ام.
وی اظهار داشت: امسال با وجود پیشنهادهای مختلف ترجیح دادم برای تیم همدان کشتی بگیرم و تاکنون حمایت‌های مدیران تیم تله کابین گنجنامه مطلوب بوده است.
عضو تیم کشتی تله‌کابین گنج‌نامه با تاکید بر اینکه حضور سرمایه‌داران بخش خصوصی در حمایت از ورزش به ویژه کشتی ضروری است، گفت: مسئولان استان اگر به دنبال توسعه و کسب موفقیت در رشته‌های قهرمانی و حرفه‌ای هستند باید از سرمایه‌داران بخش خصوصی در راستای مشارکت در پیشرفت این عرصه حمایت کنند.
وی با بیان اینکه لیگ برتر امسال به مراتب حساس‌تر از سال‌های گذشته است، افزود: امسال تمامی کشتی‌گیران شاخص در این عرصه از مسابقات حضور دارند و فضای مناسب و سالمی برای رقابت مدعیان وزن‌های مختلف است.
جوکار اضافه کرد: همدان و ملایر امسال با قدرتمندتر از سال‌های قبل گام به مسابقات گذاشته‌اند و حمایت‌های مالی مناسبی در جذب کشتی‌گیران شاخص در هر دو تیم صورت پذیرفت.
وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم شانس حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر را دارند منتهی باید با برنامه و تلاش بیشتر در دیدارهای آتی حضور یابند.
عضو تیم کشتی تله کابین گنج‌نامه خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم تله کابین گنجنامه همدان بکار می‌گیرم تا بتوانیم باردیگر در این عرصه از مسابقات بر روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.
تیم کشتی تله کابین گنجنامه همدان هم اینک با کسب چهار امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول