اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بنیاد شهید استان اردبیل:

خانواده‌های شهدا نماد ایثار و مقاومت‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: خانواده‌های شهدا و بازماندگان این کبوتران خونین بال آسمانی نمونه‌های بارز ایثار،‌ مقاومت و شکیبایی هستند.

خانواده‌های شهدا نماد ایثار و مقاومت‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سید شنوا ظهر امروز در نشست با خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان گرمی اظهار داشت: پرورش و تربیت نسلی شایسته که چنین حماسه‌ای را رقم بزند تنها از عهده مادران فداکار و آغوش‌های زینبی برمی‌آید.
وی با یادآوری اینکه مادران و پدران شهدا اسطوره‌های ایثار و مقاومت در جامعه ما هستند، خاطرنشان کرد: ارج‌گذاری به ساحت این پدران و مادران سالخورده ارزش‌گذاری به داشته‌های والای یک جامعه است چرا که شهدا ولی نعمتان ما هستند.
این مسئول همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه جانفشانی شهدا سبب آسایش امروز جامعه ماست، گفت: اگر شهدا در مقطعی از زمان خود را مسئول امنیت و حفظ شرف و عزت ایران نمی‌دانستند الان معلوم نبود چه سرنوشتی انتظار ما را می‌کشید و ایران به کدام سمت سوق داده شده بود.
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل رسیدگی به امورات خانواده‌های شهدا را واجب اعلام کرد و افزود: ما تنها کاری که برای این شهدا می‌توانیم انجام دهیم پرداختن به حوائج خانواده‌هاست که در این راستا باید از هیچ کوششی دریغ نکنیم.
این مسئول همچنین به رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی خانواده‌ها و فرزندان شهدا نیز اشاره و از راه‌اندازی و ایجاد مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر در استان اردبیل خبر داد.
سیدشنوا فرزندان شهدا را تربیت‌یافتگان مکتب حسینی و زینبی اعلام کرد و گفت: بیش از 46 نخبه علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در استان عضو مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان اردبیل هستند.
وی حمایت از نام‌آوران علمی، ورزشی، المپیکی، المپیادی، مخترعان و اساتید شاهد و ایثارگر را هدف از تشکیل این مجمع اعلام کرد و اظهار داشت: مجمع نخبگان شاهد و ایثارگر استان اردبیل در راستای نیازسنجی و ارائه طرح و برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فعالیت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این نشست با اهدای هدایایی از 10 نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر گرمی تجلیل شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول