اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صادق گودرزی:

برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر کشتی هم قسم شده‌ایم

خبرگزاری فارس: نایب قهرمان کشتی جهان و عضو تیم تله کابین گنجنامه همدان گفت: برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر کشتی هم قسم شده‌ایم.

برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر کشتی هم قسم شده‌ایم
صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان افزود: تمامی اعضای تیم برای صعود از گروه ب تلاش می‌کنند و می خواهیم یکی از تیم‌های حاضر در دور نیمه نهایی باشیم.
وی گفت: پس از عدم حضور در مسابقات کشتی آزاد آزمایشی المپیک لندن، تمام تمرکز خود را به حضور قدرتمند در لیگ برتر کشور گذاشته‌ام و می‌خواهم در این مسابقات برای تیم تله کابین همدان موثر واقع شوم.
عضو تیم تله کبین گنج‌نامه همدان در خصوص دیدار مقابل نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: برتری در این مسابقه برای تیم همدان حیاتی بود و اکنون نیز از وضعیت مطلوبی با کسب این پیروزی برخوردار هستیم.
وی با بیان اینکه تله کابین گنجنامه با حمایت از کشتی استان روح تازه‌ای بر این رشته ورزشی دمید، گفت: امیدواریم حمایت‌ها همچنان تداوم یابد.
گودرزی خاطرنشان کرد: مسابقات حساسی پیش رو داریم و باید در دیدارهای آتی با برنامه عمل کنیم.
نایب قهرمان جهان با قدردانی از تشویق‌های تماشاگران، گفت: آنها سرمایه‌های اصلی کشتی هستند و به عشق این تماشاگران متعصب در میادین لیگ برتر حاضر شدم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول