اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ترکیه‌ای صورت می‌گیرد؛

افتتاح فاز نخست کارخانه پارس حیات ابهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت پارس حیات ابهر از افتتاح فاز نخست این طرح با حضور مسئولان ترکیه‌ای خبر داد.

افتتاح فاز نخست کارخانه پارس حیات ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اوغوز اونلو ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان زنجان، اظهار داشت: با توجه به اینکه امور گمرکی شرکت پارس حیات از استان قزوین به استان زنجان انتقال داده شده است، این امر مشکلاتی را برای شرکت به وجود آورده است.
مدیرعامل شرکت پارس حیات ابهر تصریح کرد: طولانی بودن فرآیند ورود مواد اولیه نیز مشکلاتی را برای این شرکت به وجود آورده است که ضروری است در این زمینه تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی ساماندهی پساب فاز دوم این شرکت را از دیگر مشکلات برشمرد و خاطرنشان کرد: با ساماندهی پساب این شرکت مشکلات این بخش نیز حل می‌شود.
اونلو خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 90 درصد ماشین‌آلات و قطعات مونتاژ شده این شرکت از کشورهای سوئد و فنلاند به کشور وارد می‌شود، یادآور شد: برای نصب ماشین‌آلات مورد نیاز این شرکت چند نفر برای نصب آن باید به استان بیایند که به دلیل 15 روزه بودن ویزاها امکان حضور بیشتر وجود ندارد که ضروری است در این زمینه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی از افتتاح فاز نخست این طرح با حضور مسئولان ترکیه‌ای خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افتتاح انجام شده است.
همچنین مدیرعامل شرکت شهد بارز نیز در این جلسه بر لزوم تامین به موقع تسهیلات شرکت تاکید کرد و افزود: برای رفع مشکل دفع پسماند نیز نیاز به ارتقای تصفیه‌خانه این شرکت وجود دارد.
مسعود ذوالقدری از تولید 500 تن گوجه‌فرنگی از سال آینده توسط این شرکت خبر داد و بیان داشت: 50 تا 60 هزار تن در سال آینده گوجه فرنگی در این شرکت تولید می‌شود.
وی ادامه داد: واحد رب شیشه‌ای این کارخانه راه‌اندازی شده و رب قوطی نیز در آینده راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهد بارز خاطرنشان کرد: ضروری است اداره کل راه و ترابری برای استفاده شرکت از حریم راه در ارتباط با احداث خط لوله انتقال پساب به رودخانه مساعدت لازم را به عمل آورد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول