اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

شهرداری در اجرای پروژه‌ها عملکرد مناسبی دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر گفت: سرعت عمل در اجرای پروژه‌های شهری از طرف شهرداری قابل تحسین است.

شهرداری در اجرای پروژه‌ها عملکرد مناسبی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: سرعت عمل بسیار زیاد در اجرای پروژه‌های شهری در شوشتر از طرف شهرداری بسیار قابل تحسین است و باید در این باره تلاش بیشتری شود.
وی با اشاره به اینکه روزانه شهرداری در بیش از 15 پروژه در حال فعالیت است، افزود: سرعت عمل بسیار خوب در اجرای پروژه‌های در سطح شهرداری شوشتر و تلاش برای حل مشکلات مردم باعث شده است تا رضایت نسبی از فعالیت‌های موجود شهرداری و شورای شهر برای خدمات رسانی به شهر به وجود آید و به این دلیل باید در این باره تلاش بیشتر شود تا بتواند کاستی‌های گذشته جبران شود.
وی با اشاره به اجرای دوربرگردان‌های کمربندی شهرستان شوشتر گفت: اجرای دوربرگردان خیابان کمربندی شهرداری شوشتر بسیار اقدام خوبی بود ولی باید در دوربرگردان شماره دو دقت بیشتری شود و بار دیگر از نظر کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد.
سلطانیان خاطر نشان کرد: برای این دوربرگردان باید تابلو فقط عبور خودروهای سواری نصب شود و به این دلیل باید در این باره سرعت عمل زیادی داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: پیمانکار هرس درختان شهرداری شوشتر از تخصص لازم در این باره برخوردار نیست و به این دلیل باید بر اجرای فعالیت‌های این پیمانکار نظارت جدی شود.
این عضو شورای شهر شوشتر افزود: سرعت عمل در اجرای پروژه‌های شهری باید همراه امور فنی باشد و در این باره دقت‌نظر زیادی لحاظ شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول