اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اسکی روی آب استان اصفهان خبر داد:

حمایت سازمان آب منطقه‌ای از اسکی روی آب

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اسکی روی آب استان اصفهان گفت: با توجه به کسری بودجه در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، باشگاه آب منطقه‌ای، اسکی روی آب استان اصفهان را زیر پوشش خود می‌برد.

حمایت سازمان آب منطقه‌ای از اسکی روی آب
مسعود مهرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سازمان آب منطقه‌ای حمایت از اسکی ‌روی آب استان اصفهان را در محل‌هایی که از نظر زیست محیطی مشکلی به وجود نمی‌آورد مد نظر خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه یکی از بهترین‌ مکان‌ها برای استفاده ورزشکاران رشته اسکی روی آب سد خمیران است، تصریح کرد: سد حنا در سمیرم نیز از دیگر مکان‌های قابل استفاده برای رشته اسکی روی آب است.
رئیس کمیته اسکی روی آب استان اصفهان با اشاره به مشکلات پیش آمده برای ورزشکاران رشته اسکی روی آب در فصل زمستان، تاکید کرد: در صورتی که لباس مخصوص این رشته ورزشی و سایر امکانات مهیا شود در همین فصل تمرینات انجام می‌شود اما در صورت نبود این امکانات تمرینات رشته اسکی روی آب به فصل بهار موکول می‌شود.
وی اظهار داشت: تهیه لباس مخصوص رشته اسکی روی آب دست کم یک میلیون تومان هزینه دارد.
مهرانی گفت: سازمان آب منطقه‌ای اصفهان یکسری از وسایل مخصوص این رشته ورزش را که از قبل باقی‌ مانده در اختیار ورزشکاران قرار داده است اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم وسایل مورد نیاز رشته اسکی روی آب را مانند چوب اسکی و قایق و موتور با مجوزهای لازم از مناطق جنوب کشور وارد کنیم.
وی بیان داشت: محمد علی طرفه مدیرعامل آب منطقه‌ای همواره حمایت‌های لازم را از اسکی روی آب استان اصفهان انجام می‌دهد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول