اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول کمیته اسکی روی آب استان اصفهان:

اسکی روی آب اصفهان سازماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اسکی روی آب استان اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منظم برای نخستین بار در استان اصفهان رشته اسکی روی آب سازماندهی می‌شود.

اسکی روی آب اصفهان سازماندهی می‌شود
مسعود مهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در راستای سازماندهی اسکی روی آب استان اصفهان، طی فراخوانی از نیروهای آموزش دیده این رشته ورزشی برای شرکت در رقابت‌های ویژه اسکی روی آب دعوت به همکاری شده است.
وی ادامه داد: در فراخوان ورزشکاران اسکی روی آب از تمام عزیزان، حتی کسانی که به طور پراکنده در این رشته ورزشی فعالیت داشتند نیز دعوت به عمل آمد.
مسئول کمیته اسکی روی آب استان اصفهان اضافه کرد: در ادامه سازماندهی رشته اسکی روی آب استان اصفهان به زودی تمام فعالان رشته اسکی روی آب در داخل و خارج از استان اصفهان و در یک نقطه واحد به دور یکدیگر جمع می‌شوند.
وی در مورد دوره‌های آموزشی برگزار شده در رشته اسکی روی آب با بیان اینکه هیئت استان از هر فرصتی برای اجرای کلاس‌های آموزشی این رشته ورزشی برای علاقه‌مندان استفاده‌ می‌کند، تصریح کرد: البته در این فصل از نظر کمبود آب و جایگاه تمرین اسکی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم.
مهرانی با اشاره به اینکه جایگاه تمرین ورزشکاران اسکی روی آب در محل آب منطقه‌ای و چادگان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بهترین زمان تمرین برای رشته اسکی روی آب ابتدای بهار تا آخر تابستان است.
وی در مورد اجرای ورزش اسکی روی آب در سطح زاینده‌رود با اشاره به اینکه این موضوع بستگی به سطح آب و شرایط خاص دارد، تاکید کرد: البته پیش از هر مورد دیگری، در ابتدا مجوزهای لازم باید از شهرداری اصفهان و سازمان آب اصفهان گرفته شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول