اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فریدونکنار خبر داد:

احداث پارکینگ طبقاتی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: شهردار فریدونکنار از احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز این شهر خبر داد.

احداث پارکینگ طبقاتی در فریدونکنار
سید حسن رضوی‌نوا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: اجرای طرح کاهش بار ترافیکی شهر با تعریض، بهسازی و آسفالت خیابان‌های حاشیه رودخانه‌های شهر فریدونکنار توانستیم بخشی از مشکلات ترافیکی را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهروندان فریدونکناری نداشتن پارکینگ عمومی در شهر است، گفت: برای رفع این مشکل ساخت پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر را در دستور کار داریم که با اجرای این پروژه بخش مهمی از مشکلات شهروندان و گردشگران برطرف می‌شود.
شهردار فریدونکنار خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های مستمر شورا و شهرداری توانستیم موافقت معاونت عمرانی وزیر کشور مبنی بر تخصیص اعتبار یک میلیارد تومانی در قالب وام دریافت کنیم.
وی ادامه داد: در نظر داریم یک مرکز بزرگ تجاری در خیابان ولی عصر شهر فریدونکنار احداث کنیم و بخشی از این تسهیلات را نیز برای اجرای پروژه ساخت دیواره‌های حفاظتی حاشیه رودخانه‌های شهر اختصاص خواهیم داد.
رضوی‌نوا بیان داشت: در بخش ساخت و ساز و جذب سرمایه‌گذار در این بخش با مشکلات جدی روبرو هستیم که شهروندان باید با همکاری بیشتر با شهرداری و رعایت بیشتر در اجرای قوانین و مقررات در هنگام ساخت و ساز ما را در ساماندهی معماری شهر، زیباسازی سیمای شهری و جذب سرمایه‌گذاران و انبوه‌سازان برای رونق ساخت و ساز در شهری که تاثیر شگرفی در پویایی اقتصاد شهری دارد، یاری کنند.
وی تصریح کرد: به طور میانگین روزانه 35 تا 40 تن زباله در شهر تولید می‌شود و در ایام تعطیلات نوروز و تابستان این میزان به چندین برابر افزایش پیدا می‌کند.
به گفته رضوی‌نوا، برای حل این معضل یک طرح مطالعاتی در مورد احداث کارخانه زباله‌سوز در سفر اول ریاست جمهوری مطرح شد و در سفر دوم ردیف اعتباری نیز برای این طرح تعریف شد که در کارگروه پسماند استانداری در حال بررسی است.
شهردار فریدونکنار در پایان اذعان داشت: بر اساس این طرح شهرهای آمل، محمودآباد، سرخ‌رود و فریدونکنار به طور مشترک کارخانه زباله سوز را احداث می‌کنند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول