اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرمانشاه:

عجله‌ای برای انتخاب شهردار نشود /فصل عمران کرمانشاه گذشت

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه فصل فعالیت‌های عمرانی از دست رفته است نباید در انتخاب شهردار عجله کرد تا اتفاقات قبلی تکرار نشود.

عجله‌ای برای انتخاب شهردار نشود /فصل عمران کرمانشاه گذشت
سید احسان احسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: چهار کاندیدای تصدی پست شهردار که به نیمه نهایی رسیدند با یکسری شاخص‌ها و ویژگی‌ها گزینش شدند و به این مرحله رسیدند و اعضای شورای شهر در مورد این افراد اجماع دارند.
وی اضافه کرد: البته تعدادی از اعضا با برخی کاندیداها بیشتر موافقند و طرح‌ها و برنامه‌های آنها را قبول دارند.
عضو شورای شهر کرمانشاه ادامه داد: شهردار منتخب باید اکثریت آرا را داشته باشد و اگر با نصف به علاوه یک، یعنی پنج رای انتخاب شود سرانجام خوبی نخواهد داشت و با مشکلات قبلی در شهرداری روبرو خواهیم شد.
وی تاکید کرد: در هر صورت افراد برگزیده در این مرحله برتری‌ها و امتیازاتی را داشته‌اند که انتخاب شده‌اند.
عضو شورای شهر کرمانشاه تصریح کرد: اعضای شورای شهر کرمانشاه روز گذشته برای مشورت با استاندار جلسه‌ای در دفتر وی داشتند.
احسانی ادامه داد: استاندار در این جلسه از اعضای شورای شهر به خاطر اعتماد و اطمینان به وی تشکر کرد و از آن‌ها خواست فردی را انتخاب کنند که بتواند حرکتی نو را انجام بدهند و کارهای انجام نشده در شهر را به سرانجام برساند.
وی افزود: هاشمی تاکید داشت باید پالایش در نیروهای انسانی شهرداری صورت گیرد و نیروهای برتر در کارهای مهم قرار داده شوند و افرادی که در کارنامه کاری خود نمره قبولی نگرفته‌اند در جاهای دیگر به کار گرفته شوند؛ شهرداری باید با نیروهای موجود خود کارهای بهتر و فراتری را انجام دهد.

عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز جلسه پیگیری انتخاب شهردار برگزار می‌شود، اظهار کرد: معتقدم برای انتخاب شهردار نباید عجله داشت و باید با صبر و حوصله در این زمینه اقدام کرد چرا که فصل عمرانی را از دست داده‌ایم و در این فصل نیز کار شاخصی نمی‌توان انجام داد.
وی تاکید کرد: اگر شهردار با عجله انتخاب شود مشکلات قبلی تکرار خواهد شد لذا باید جلسات بیشتری برگزار شود و اعضا نظرات کاندیداها را گرفته و دقیق بررسی کنند که چه کسی صلاحیت و شایستگی تصدی پست شهردار را دارد. 
احسانی خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ها و طرح‌های ارائه شده کاندیداهای منتخب این پست به اذهان عمومی برسد تا مردم در جریان قرار بگیرند و بدانند که شورا بر‌اساس چه معیارهایی شهردار را انتخاب کرده است.
وی در پایان گفت: به این ترتیب اگر شهردار منتخب نتوانست طرح‌ها و بر‌نامه‌هایش را اجرا کند مردم می‌دانند که شورا تلاش خود را برای انتخاب شهردار اصلح کرده و در این زمینه کوتاهی نداشته است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول