اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از یک پروژه ورزشی در زرند

خبرگزاری فارس: نخستین زمین فوتسال چمن مصنوعی شهرک شهید باهنر زرند با حضور مسئولان و پیشکسوتان ورزش این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از یک پروژه ورزشی در زرند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، شهردار زرند شامگاه دوشنبه در آیین بهره‌برداری از نخستین زمین فوتبال چمن مصنوعی شهرک شهید باهنر زرند اظهار داشت: شورای شهر توجه ویژه‌ای به مناطق محروم شهرداری زرند دارد و این زمین چمن مصنوعی در مدت زمان دو ماه و با هزینه 600 میلیون ریال با مساحت یک‌‌هزار و 56 مترمربع احداث شده است.
علی شفیعی با بیان اینکه مدیریت این طرح ورزشی به شهردار محله واگذار شده است، بر هزینه‌کرد درآمد حاصل از این مجموعه ورزشی برای فعالیت‌های قرآنی و مذهبی در این منطقه با نظارت روحانی محل تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی این مکان ورزشی زمینه جذب جوانان منطقه در میدان‌های ورزشی فراهم شود.
شهردار زرند تصریح کرد: زمین فوتبال چمن مصنوعی شهرک شهید باهنر، سومین زمین ورزشی است که در شهر زرند راه‌اندازی شده و در آینده نزدیک چهارمین زمین ورزشی در منطقه ریحان‌شهر زرند احداث می‌شود.
به گزارش فارس در آیین بهره‌برداری از زمین فوتسال چمن مصنوعی شهرک شهید باهنر زرند، امام جمعه، بخشدار، شهرداران محله و اعضا شورای شهر و پیشکسوتان رشته ورزشی فوتبال حضور داشتند.
همچنین شهرک شهید باهنر زرند با حدود 5 هزار نفر جمعیت در فاصله پنج کیلومتری شهر قرار دارد و تاکنون فاقد هرگونه امکانات ورزشی بود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول