اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان:

مرحوم آیت‌الله جمی یک مجاهد و بسیجی بی‌ادعا بود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان گفت: مرحوم آیت‌الله جمی در طول زندگی خود یک مجاهد راستین و بسیجی بی‌ادعا بود.

مرحوم آیت‌الله جمی یک مجاهد و بسیجی بی‌ادعا بود
 حجت‌الاسلام سید موسی مدنی امروز به‌مناست قرار داشتن در آستانه سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز آیت‌الله جمی در دوران حیات تبدیل شدن ایشان به یک چهره ملی بود چرا که این مرحوم یک مجاهد و بسیجی بی‌ادعا بود که در تمام دوران دفاع مقدس در کنار رزمندگان حضور داشته و چه در امور معنوی و چه مادی حامی و پشتیبان آنها بود.
وی افزود: آیت‌الله جمی در دوران حیات خود به عنوان انسانی وارسته و به دور از تعلقات دنیوی زندگی ساده و بی‌آلایشی داشت و اهل تعبد و تهجد بود و نام ایشان به عنوان یک مجاهد نستوه در تاریخ مقاومت ایران به ثبت رسیده‌است.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان ویژگی دیگر مرحوم آیت‌الله جمی را ولایت‌مداری وی ذکر کرد و گفت: ایشان چه در زمان امام‌خمینی (ره) و چه در زمان مقام معظم رهبری سربازی صادق و از پیروان راستین ولایت فقیه بودند و هر آنچه را در راه تقویت ولایت فقیه لازم بود بی هیچ ملاحظه‌ای اجرا می‌کرد.
مدنی ادامه داد: خط مشی وی در مواقف سیاسی و اجتماعی کشور همواره در چارچوب اوامر ولی فقیه بود و این نوع تفکر و سیره عملی را تا آخرین لحظات عمر خود ادامه داد که قطعا پاداش این اخلاص و خدمت‌گذاری به اسلام را در قیامت و در جوار شهدای گرانقدر ایران اسلامی دریافت خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به لزوم برگزاری مراسم بزرگداشت مقام آیت‌الله جمی خاطرنشان کرد: در بزرگداشت ایشان باید بیش از هر چیز ویژگی‌های جهادی و ولایی ایشان را مورد توجه قرار دهیم و جوانان را با این ویژگی‌ها آشنا کنیم تا مانند ایشان پایبندی آنها به ولایت فقیه روز به روز بیشتر شود.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آبادان اضافه کرد: جوانان ما باید با شناخت چنین شخصیت‌هایی و الگوپذیری از آنها آماده هرگونه دفاع از وطن در برابر به ویژه در این برهه زمانی باشند که دشمنان دام توطئه و فتنه خود را برای نسل جوان گسترانده‌اند و ما باید کاری کنیم تا از به دام افتادن این جوانان در این دام جلوگیری شود.
مدنی تصریح کرد: در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت آیت‌الله جمی برگزار می‌کنیم باید به بصیرت ایشان در پیروی از ولایت توجه کنیم.
وی در پایان گفت: این مراسم را باید هرچه باشکوه‌تر و با حضور مردم انقلابی و دوستدار آن شخصیت بزرگوار برگزار کنیم و اجازه ندهیم تا افراد سودجو قصد سوء استفاده از محبوبیت این چهره انقلابی در نزد مردم را داشته باشند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول